• Cilla R

Bålstatråden nr 11

Bålstabornas lilla hak Räcka ut tungan

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Svar på tråden Bålstatråden nr 11
  • Jenna82

Helluuuu!

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • cirkuspuman
    Jenna82 skrev 2008-09-04 16:32:39 följande:
    Helluuuu!
    Åh jag älskar din bild jag blir glad av den
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jenna82
    cirkuspuman skrev 2008-09-04 19:44:02 följande:
    Åh jag älskar din bild jag blir glad av den
    Hahaha tack! Samma här faktiskt! Hon SER verkligen ut som en rumpnisse ju!!
  • Cilla R

Idag var jag på Bamsegymnastik med min 3 åring på Håbogymnasterna. Néa var helt speedad och kollapsade lagomt till musiken stängdes av och sen var det illvrål i bilen hela vägen hem. Allt var fel, skorna var fel, hon ville inte äta, hon ville inte duscha ja you name it... Puh ska det vara så här alla gånger tror jag nästan jag skickar min man istället Räcka ut tungan 

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Jenna82
    Cilla R skrev 2008-09-04 21:02:28 följande:
    Idag var jag på Bamsegymnastik med min 3 åring på Håbogymnasterna. Néa var helt speedad och kollapsade lagomt till musiken stängdes av och sen var det illvrål i bilen hela vägen hem. Allt var fel, skorna var fel, hon ville inte äta, hon ville inte duscha ja you name it... Puh ska det vara så här alla gånger tror jag nästan jag skickar min man istället  
    Bamsegymnastik? vad är det då..eller mer, vad får de göra? Och vad kostar det?
    Skulle sätta in vår tjej Nova på funkykidz som startat här i bålta nu, men självklart va det fullt i grupperna.. Så hon står som reserv nu.
    Men det där bamse grejen kan ju vara nåt annars!
  • Petra m 2 sötnosar

Nu har jag också hittat hit Det lät intressant det där med bamsegymnastik. Jag skulle vilja att min 3 åring fick nåt skoj att göra också....

Mina barn är helt underbara:)
Svar på tråden Bålstatråden nr 11