• Anonym (humm?)

Fick mens på BIM, men idag Fick jag plus???

dagarna innan mens fick jag jättesvagt plus, megasvagt... "mensen" kom på BIM och jag trodde de vart över,.. menidag fick jag klart och tydlgit plus???

använder testlagret??

Finns de en chans i världen att jag ändå är gravid?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-04 20:00
    Fick världens yrsel idag när vi vart o kolalde på bil, kändess som enattack mott höfterna och jag kände hur jag gungade fram.. huvudet var inte på skaft. >.

• Svar på tråden Fick mens på BIM, men idag Fick jag plus???
  • Sess82

Jag skulle vilja påstå att du är gravid. Det kan ta ett tag för kroppen att förstå att man är gravid ibland så man kan i början fortfarande få lite blödningar vid de tidpunkter då man skulle ha mens egentligen.
    Var blödningen lika riklig som den brukar? Lika länge eller kortare?

Testa igen om ett par dagar så vet du ju med säkerhet. Du kan även ringa en barnmorska på mvc och be att få komma dit testa :)

Ilias 080413
  • Anonym (humm?)

Fick mens 1 aug, och de har väl nästan varit som vanlig mens, fast rödare. Har bara mens i 3-4 dagar ... ska testa igen men blev så chokad bara!!

Sess82 skrev 2008-09-04 19:46:28 följande:
    Jag skulle vilja påstå att du är gravid. Det kan ta ett tag för kroppen att förstå att man är gravid ibland så man kan i början fortfarande få lite blödningar vid de tidpunkter då man skulle ha mens egentligen.Var blödningen lika riklig som den brukar? Lika länge eller kortare?Testa igen om ett par dagar så vet du ju med säkerhet. Du kan även ringa en barnmorska på mvc och be att få komma dit testa :)
  • Anonym (humm?)

puffar

• Anonym (humm?)

hoppas hoppas :D:D

Azurblå skrev 2008-09-04 20:08:09 följande:
    Klart du är gravid vad jag vet kan testerna inte visa falskt positivt?
  • grönaängar

Grattis!
    Dom testerna brukar visa rätt,men om du hade bim 1 aug kan det ju vara en ny graviditet,om du nu har ca 28 dagar.
    Eller?

• Anonym (humm?)

hurmenar du med ny graviditet?

grönaängar skrev 2008-09-04 20:21:20 följande:
    Grattis!Dom testerna brukar visa rätt,men om du hade bim 1 aug kan det ju vara en ny graviditet,om du nu har ca 28 dagar.Eller?
  • Anonym

Hmmm det kan ju vara ett missfall också, då kan ju testerna visa plus.

Men hoppas på en graviditet så klart!

• grönaängar

Om du har regebunden mens på 28 dagar och sista mensen var 1 aug,så skulle du väl ha mens vid den här tiden menar jag,det är ju september nu
    eller jag kanske har fel?
    annars du ju ganska lång gånget,för då hade du väl mens i början av juli och är runt vecka 9 nu.

• Anonym (humm?)

jag hade ÄL 17-18-19 förra månaden .. fick svagt plus förra veckan.. fick mens nu i måndess, på BIMdagen. och fick plus idag med.. har inte testat sedan jag fick "pluset" förra veckan, då jag fick min "mens" men fick endå plus.

grönaängar skrev 2008-09-04 20:49:14 följande:
    Om du har regebunden mens på 28 dagar och sista mensen var 1 aug,så skulle du väl ha mens vid den här tiden menar jag,det är ju september nu eller jag kanske har fel?annars du ju ganska lång gånget,för då hade du väl mens i början av juli och är runt vecka 9 nu.
Svar på tråden Fick mens på BIM, men idag Fick jag plus???