• kaktusen04

illamående kväll = pojke??

Var väldigt illamående från v.6 till 13 ungefär sen blev det bättre. Men nu i vecka 15 har det kommit igen mest på eftermiddagar/kvällar. Har fått höra att det är tecken på pojke, nå'n som vet?????

• Svar på tråden illamående kväll = pojke??
  • n3012

jag undrar med,har också haft illamående mest eftermiddagar/kvällar.
    nån som haft så? vad fick ni för kön?
    allt tas ju med en nypa salt såklart.

• CiCiCi

Nix, har flicka i magen - mådde illa på kvällen...

• Irma07

Jag mådde alltid pyton på kvällarna och massor med halsbränna och fick en flicka!

• Buff och Plopp

Jag mådde jätteilla i början, fram till v 15 ungefär... mest på eftermiddagarna (då var det hemskt), men även morgon/kväll.
    Ut kom en liten tjej. Tror nog det är skrock det mesta, men alltid kul att spekulera. "Alla" gissade pojke för oss vilket ju inte stämde.

• 3fraimsdotter

Mådde också sämst på kvällarna och det finns en liten tjej där inne. Det var samma för oss att alla trodde att det var en kille, men det beror nog mest på att min Darling är nästan två meter och byggd som en skogshuggare så alla inbillar sig att han är så dominant på alla plan, inklusive vad det skulle bli för kön på bebben.

• glimman

jag mår illa på kvällarna o tror denna gången att det är en flicka..2pojkar sen innan o med em mådde jag underbart!

• glimman

tillägga att jag ska kolla könet idag på förmiddagen så åtekommer jag med svaret sen..

• nubörjarlivet
    glimman skrev 2008-09-09 08:38:26 följande:
    tillägga att jag ska kolla könet idag på förmiddagen så åtekommer jag med svaret sen..
    åh vad spännande....
  • LindaLampa
    glimman skrev 2008-09-09 08:38:26 följande:
    Åh vad spännande Återkom gärna och berätta för oss vad det visade!
    Vad är det som gör att du tror på tjej denna gång?
Svar på tråden illamående kväll = pojke??