• amore

Fungerar viktväktarna för er?

Jag har tänkt börja på vv på fredag, jag undrar hur andra har lyckat och hur mycket har ni gått ned? de är snart 3 månader sedan jag fick min lilla kille... men jag har 13 kg kvar att gå ned av 30 kg. Så berätta hur går de för alla som viktväktar?

• Svar på tråden Fungerar viktväktarna för er?
  • hjartat73

Efter jag fått min son.....hade typ 10 kg trivselkilo innan jag blev gravid med honom och hade gått upp 20 kg med honom alltså totalt 30 kg...gick ner en del själv först men jag tror jag gick ner iallafall 20 kg med VV på kort tid. Ammade dock inte så hur VV fungerar om man ammar vågar jag inte svara på men jag var helnöjd med hur kilona rasade när jag var med.

Kram och Lycka till!

• AmandaPitkänen

hur mycket kostar medlemskapet i VV? (förlåt ts att jag lånar din tråd lite...)

• Lizza

kostar 200kr att skriva in sig. sen 100kr varje gång att väga sig, sen tillkommer priser om man ska köpa kokböcker, butiksguide osv!

• hjartat73

Ibland har de rabattkuponger på sin hemsida så man får anmälningsavgiften till halva priset.

Kram

• Trollens mamma

Hur många extra points får man när man helammar???
    Börjar räkna points idag,lillen är 6 veckor.
    Har 4 kg kvar att gå ner.

• Fragglerock

10 p extra för helamning, 5 för halv.

• gbgumman

För min kompis funka det toppen hon rasa. Jag blev inte av med ett kg. Tror jag var för smal. Gick för kompisen inte skulle fuska. hihii

• Felicitas

De har en amningsgrupp på W... där man får lära sig att äta rätt fast man ammar...utan att det ska skada

• Susannaaa

Jag har varit med i 4 veckor nu. Tycker det fungerar jättebra. Tyvärr fastnade man i lite dåliga frossarvanor under grav. Jag har gått ner 1 kr per vecka och är nöjd med det, det är en lagom viktnedgång. Som Felicitas säger det är ju inte bantning utan att man äter rätt.

• Wyrm

Jag har ätit efter Viktväktarna och hittills gått ner 28 kg

• Susannaaa

Ja, verkligen Wyrm WOW!!

• amore

Nu har jag startat med VV tack för alla inlägg, och Wyrm vad duktig du har varit. Jag ska gå ner 14 kg till Jul har jag tänkt hoppas de går. Hur lång tid har de tagit för er att gå ner era kilon? lycka till alla mammor :)

• Mamin

Jag har innan jag fått min dotter gått ner 25 kg med VV, det tog 11 mån. Rasade massa efter förlossningen, har gått upp en hel del igen Ska ta mig i kragen och sätta igång och skriva igen på måndag, vill gå ner ca 10-15 kg.

Lycka till med viktnedgången ni andra

Svar på tråden Fungerar viktväktarna för er?