• Kärleksbarn

När lyckades ni bli gravida med Pergo?

Hur lång tid tog det för er att bli gravida med Pergotime?
    Blev ni gravida med en gång då ni startade med kuren eller blev det spontant efter kuren med Pergotimes fördröjningseffekt till nästkommande månad?

Mvh Annika

• Svar på tråden När lyckades ni bli gravida med Pergo?
  • Cecilia1982

Jag åt pergotime varje månad och skulle fortsätta med et i 6månader. Jag blev gravid kur nr2(mf) och sedan med kur nr4 (gravid nu). Så för en del fungerar det fin fint! Min läkare var förvånad att det gick så bra 50% liksom...

• MiniMej

jag åt pergotime i maj och juni, hoppade över juli och blev gravid helt utan pergons hjälp!

• Modeshi

Efter 3 ar och 3 manander blev jag gravid direkt, pa forsta kuren. Har inte haft nagra agglossningsstorningar men det verkade hjalpa till anda :) Tog det helt pa eget bevag ocksa (gar att kopa utan recept har). Inget jag rekommenderar men... det funkade ju!!

• JWN

Jag blev gravid den månaden jag inte åt pergotime...efter 5 misslyckade kurer.

Om det handlar om fördröjningseffekt är jag osäker på, eftersom emellan kur tre och 5 hade två månaders uppehåll och knappt ingen tendens till ÄL, så vi misstänker och tror att det var min kostomlääggning, viktnedgång och kinesiologbehandling som har hjälpt oss.

Svar på tråden När lyckades ni bli gravida med Pergo?