• FruLiniz

Naturdiet hur många påsar?

Jag börjar idag med naturdiet men undrar lite hur många påsar dricker ni om dagen?
    Jag ska bara dricka så jag bytar ut alla målen, men alla målen för mig är 3 alltså tre påsar om dagen, det blir ett kalori intag på 330kal om dagen (110 per påse) Känns kanske lite lite lr?

*Stolt mamma till Isa född 2005-08-13 och stolt fru till Daniel 2005-10-29
  • Svar på tråden Naturdiet hur många påsar?
  • En glad tjej

Det står på paketet att kvinnoer som byter ut alla mål ska dricka fem påsar och män sex, har inte du läst det?

• FruLiniz

Du förstod inte frågan, om JAG ska byta ut alla mål jag äter blir det BARAN 3påsar, är det för lite?
    Jag kommer omöjligt få i mig alla 5

• Linda1976

Om du inte ska bli undernärd så MÅSTE du dricka 5 påsar. Det är inte olika från person till person. Det är 5 påsar som gäller

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • FruLiniz
    Linda1976 skrev 2008-09-05 09:08:07 följande:
    Om du inte ska bli undernärd så MÅSTE du dricka 5 påsar. Det är inte olika från person till person. Det är 5 påsar som gäller
    Kanske ska lägga till en Bar på kvällen det är ju ytterliggare 200 kalorier.... mer än de går sören inte ner.... sen ska man ju ha i sig allt vatten också....  aja jag testar mig fram =)
  • Linda1976

Börja med Cambrigde istället, det är bara 3 påsar per dag.

Ät absolut inte mindre än rekommenderat, det är farligt.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • FruLiniz
    Linda1976 skrev 2008-09-05 09:13:23 följande:
    Börja med Cambrigde istället, det är bara 3 påsar per dag.Ät absolut inte mindre än rekommenderat, det är farligt.
    körde cambridge innan men fick avbryta för det smakade så illa så ja kräktes upp det igen...
    Naturdiet är den enda ja hittat (wildberries) som är god =)
    Men som ja såg nu efter googlat lite så lägger ja bara till Bars så är det OK =)
  • miss alm

Bars är inte så bra på ren kur, innehåller för mycket kolhydrater! Jag dricker också naturdiet och klarar inte av att få i mig alla fem påsarna, men jag har överlevt hittills i alla fall:) Ska man inte dricka det jättelänge, så går det bra med färre, men jag håller med om att det är bäst med fem! Och jag tror nog du kommer bli hungrig i början, så det kanske funkar med alla? Testa!

• PilboNasse

om man får för lite näring i sig så drar kroppen på muskler i ställer för fettet.. sen om man äter ren kur med roppor så ska man inte äta någon "bar", det har jag fått veta av en konsulent som har jobbet med cambridge i över 10 år..

• aktuelle

vad bra att veta att det är fem som gäller och inga bars ! :) började med naturdiets pulver idag.

Svar på tråden Naturdiet hur många påsar?