• Pussgurkan

Klädmärket VILA i Malmö-trakten?

Hej!

Fick för ett tag sedan tipset om klädmärket VILA som hade linnekläder med resår i midjan. Inte "riktiga" mammakläder men som funkade bra ändå.

Bor i Skåne och fick då tipset om en butik på Triangeln mittemot Radical Sports. Dock har de stängt för renovering. Är det någon som har tips om var man kan hitta detta märke i Malmö?

• Svar på tråden Klädmärket VILA i Malmö-trakten?
  • maneten

Här kommer en som är lika beroende av VILA Jag har hört om en butik i Lund som har massor av VILA kläder, vet inte exakt var den ligger men vet att det är en annan butik som tar in kläderna så det är inte en renodlad VILA butik. Tror den ligger på en lång gata som går förbi Domkyrkan som är ganska lång. Tror det ligger ett HM i närheten också. Där ska det tydligen finnas en hel del, nån som vet vilken jag pratar om?

• snart tre

Hm, finns Vila måhända någonstans i Stockholm också?

• Pussgurkan

Googlade efter Vila och kom till en dansk hemsida. Enligt den så har de butik i Linköping, Luleå Jönköping och Stockholm. www.vila.dk

Men förhoppningsvis finns det någon annan butik som tagit in delar av deras sortiment, typ Camilla som finns här i Skåne. Finns Vila på Camilla...?

• snart tre

Fantastiskt - nu vet jag var jag kan kolla här i Stockholm. Tack för tipset!

• Mamma 80

snart tre---finns en via butik i Gallerian, ganska långt in, på höger sida (om man går igenom huvudentrén).

Sedan finns det en butik i Adam&Eva gallerian på drottninggatan också. (visst heter gallerian så??)

• Pussgurkan

Puffar upp, hoppas på någon skåne-tjej som har koll!

• DDB

en del Vila säljs ju på Pondus, om ni inte visste de =)

• Nyckelpiga

snart tre:
    Det finns en VILA butik i PUB på Drottninggatan (huset som står mot Hötorget). Vill minnas att den låg på plan 2 (alltså 1 tr upp från gatuplanet).

• Magicmum

Hej Pussgurka!

Jag gillar själv märket VILA jättemkt och jag vet att de säljer märket på Jägersro Center, jag kommer dock inte ihåg vad affären heter. Den ligger mittemot HM!

I Helsingborg finns det en butik på Bruksgatan där de säljer massor med VILA kläder. Inte så långt från Knutpunkten och vid hörnan mittemot nattklubben Le Cardinal!

• baby05

Har köpt jättesnygga VILA kläder på Jägersro center i sommras...vet att de brukar ha en del VILA plagg

Svar på tråden Klädmärket VILA i Malmö-trakten?