• Mamma 80

KISTA galleria--affärer med mammakläder??

Ska ut till Kista galleria i helgen, aldrig varit där förut men tänkte ta en liten kombinerad shopping/bio där. Antar att det finns både H&M, Lindez och KappAhl där, men är det någon som vet hur deras mamma-klädes avdelningar är? Finns det några andra affärer ni rekommenderar där?

• Svar på tråden KISTA galleria--affärer med mammakläder??
  • Josse

Så vitt jag vet har de inga speciella mammaklädes affärer men dom har HM, KappAhl och Lindex och dom är relativt stora där och dom har mammaklädes avdelningar i alla fall.

• KajsaSthlm

Finns det inte en Top Shop i Kista också. Jag tror att de har en kollektion med lite tuffare mammakläder?

Polarn o Pyret har mammakläder också. Sedan kan man ju köpa långa stretch-toppar och sånt på vanliga affärer, t ex Gina Tricot och MQ.

• Mamma 80

Tack tjejer-det låter som att allt jag behöver finns under samma tak. Bara o slänga i mannen o hans plånbok i bilen på lördag då:)

Kram

• Calamity Jane

Nej, ingen Top Shop tyvärr.

• snart tre

KOlla H&M och POP för mammakläder. På H&M kan man också köpa billiga vanliga kläder en storlek upp utan att bli ruinerad - modet passar ju att vara gravid just nu med alla empirskurna toppar och liknande. Passar bra att ta till i början innan magen börjar växa.

Annar har jag ett kanontips - gå till Indiska (har jätterea nu). De har massor av vanliga fina kjolar, toppar, t-shirts och linnebyxor som fungerar att växa i. Och priserna är jättebra - har shoppat mycket där.

• delovsson

tyvärr ingen indiska i Kista galleria...

Finns ett bra urval hos H&M i alla fall.

• snart tre

Okej, det visste inte jag.

• Sladdis

HM har mycket mammakläder. Lindex litegrann och Kappahl ytterst lite.

Men där finns Polarn o Pyret också och de har ju en del. Fast lite dyrare.

har köpt massor på HM!!

Svar på tråden KISTA galleria--affärer med mammakläder??