• Mallan76

Efterlyses: Tips och idéer på hur man kan fira 5-årig bröllopsdag?

I augusti firar jag och min käre make 5-årig bröllopsdag. (5 år!? Hallå! Var försvann tiden...?)
    Tänkte överraska honom med något kul, typ rida islandshästar eller nåt. Innan har vi "bara" gått ut och ätit middag när vi firat bröllopsdag, men 5 år känns ju lite speciellt. Nu vill jag ha in massor av tips och idéer på roliga saker man kan hitta på!! (Obs! Inte läskiga saker som typ bungyjump eller hoppa fallskärm-det är jag alldeles för chicken för. Min man skulle våga det, men inte jag.)

• Svar på tråden Efterlyses: Tips och idéer på hur man kan fira 5-årig bröllopsdag?
  • Sunflower

(kikade in hos dig för att se var ni bodde)

ni kan boka in er på samma hotellrum som ni bodde på bröllopsnatten.
    Rida islandshästar lät jättemysigt... med picknick...
    Kanske flyga luftballong eller ta en tur med nån båt nånstans.

Hoppas att ni får en trevlig bröllopsdag!

• Mallan76

Tack för tipset!
    Det var inte meningen att det skulle bli två likadana trådar. Lite krångel med datorn...
    Någon som vet hur man får bort den ena?

• Sunflower

"anmäl" den ena tråden (den du vill ta bort) och skriv att det råkade bli dublett)

• ÄlskaLivet

Spa-besök?
    Eller restaurangbesök på lugnt å mysigt ställe där ni kan prata utan att bli avbrutna av barn...
    Ta sånglektion (ja, jag kollar på Fame Factory...)
    Ordna fest för kära vänner
    Åk till där ni träffades och återupplev gamla minnen
    Var hemma (själva) och bara ligga och slappa i soffan i varandras armar...
    Kom överens att var och en ordnar vars en aktivitet så blir det överraskning för båda

Kort sagt- gör nåt ni gillar men inte kan göra i samma utsträckning som ni brukar och som gör att ni "visar varandra uppskattning".

Ha så kul! Å grattis på 5årsdagen

Svar på tråden Efterlyses: Tips och idéer på hur man kan fira 5-årig bröllopsdag?