• Anonym

Känns inte bra med Pysslingen!

Hej!

min Pysslingförskola verkar så "överklassig". Det känns som dem tittar ner på alla som inte tycker som dem. Allt känns så konstig. Jag har en dotter där och jag mår så dåligt över deras sätt att arbeta. Är inte säker på att det är bäst för henne att bli bortplockad hur som helst bara för att jag inte är övverens med deras "hantering".

allt känns så sektaktigt. är jag ensam, är pysslingen fantastiskt och jag knasig?

• Svar på tråden Känns inte bra med Pysslingen!
  • Anonym ((Emmy))

Hej jag jobbar som förskollärare på en pysslingförskola/skola

Vet inte vad du har råkat ut för på din pysslingförskola?

Pysslingen är en organisation som ser till att ha bra personal där alla förskolaren har en pedagogisk rådgivare som är erfaren och kommer ut och observerar och ger råd som är de bästa för att barnen ska trivas på förskolan.

Vi ser oss inte som bättre bara för att vi jobbar där och videt är inte någon sekt.. utan bara en organisation.. alla förskolor jobbar på sitt sätt och alla är olika, så är nog inte just att din dotters förskola är en pysslingförskola utan kan kanske vara andra orsaker.. eller?

• Anonym (TS)

Tack för att du svarar.

Problemet är att alla barn i min dotters ålder får gå ut i skogen men inte hon, orsaken är att hon är yngre i genus (enligt dem). hur kan man göra avdelningar efter genus och hur kan man bedömma hur gamla barn är i huvudet efter bara 3 dagar? dessutom, hur kan man välja att bedömma barn?

Sen att prata illa om komunal känns lite oproffsigt.

Gymnastiekn? varför får barnen inte ha gymnastik?

Anonym ((Emmy)) skrev 2008-09-05 18:00:19 följande: