• Sommaren är kort

Kycklingröra

Jag ska göra bakad potatis med kycklingröra i helgen och har inget bra recept! Dottern vill ha en kycklingröra som dem har på restaurangerna och cafeerna!
    Har letat men inte hittat något som liknar den. Det är med kyckling och curry i alla fall! Är det någon som har något bra recept?

• Svar på tråden Kycklingröra
  • Sommaren är kort

Puffar! vill ha flera tips!

• Kenzie

Om du blandar creme fraiche, majonäs, curry, mango chutney och kyckling så får du en röra som smakar som den på restaurangerna (även om jag tror att dom ofta använder mangorajadressingen).

• Minna83 Erik84

den finns att köpa i affären tror de e k-sallads märket den e ur god i allafall heter baguettsallad=) kykling curry=)

• Trancygirl

den röran de har här hos oss som är såå god är färiglagad kyckling i bitar, mangorajasås och purjolök i som de blandar ihop..kanon gott men ack se fett..hehe

• Sommaren är kort

Var köper man mangoraja dressingen? Jag har aldrig hört talas om det!

Tack för tipsen!

• anorca

Mangoraya köpes i div mat affärer, brukar så i kött disken på de flesta butikerna, den står kylen iallafall. En rätt si liten flaska. "rydbergs" det står på korken. Den är jätte god

• mama86

min mamma brukar göra nån sån god röra men vet inte hur hon gör. vill också kunna göra det.

Svar på tråden Kycklingröra