• mommys minute

Var kan man köpa bra och billig overall?

Ska köpa en vinteroverall för 1-åring. Vilka märken är bra och billiga?

• Svar på tråden Var kan man köpa bra och billig overall?
  • Pimkies

Coop hade fått bäst i test i vi föräldrars test, där är det inga dyra priser!
    sen vet jag inte om det är en bävernylonoverall eller en smidigare variant dom har testat!
    en Bävernylonsoverall kan ju kännas lite klumpig på en 1 åring kanske!

• Luloo

tradera e ett bra tips...

Min älskade Alvin 080616
  • Knyttet och K

Luloo skrev 2008-09-05 21:36:58 följande:

tradera e ett bra tips...
    Jag håller med. Jag köpte en nästan oanvänd reimatec för drygt 300:- till min lilla. I de mindre storlekarna kan man göra riktiga fynd och overallerna slits ju i princip ingenting av så små barn.
    Vi hade Reimatec till vår äldsta också och jag tycker det är en toppenoverall. Lätt och smidig, vattentät och har extra värmedynor i rumpan.
  • Luloo
    Knyttet och K skrev 2008-09-05 21:40:54 följande:
    Luloo skrev 2008-09-05 21:36:58 följande: Jag håller med. Jag köpte en nästan oanvänd reimatec för drygt 300:- till min lilla. I de mindre storlekarna kan man göra riktiga fynd och overallerna slits ju i princip ingenting av så små barn. Vi hade Reimatec till vår äldsta också och jag tycker det är en toppenoverall. Lätt och smidig, vattentät och har extra värmedynor i rumpan.
    absolut, köpte en overall till min lille för 130 (med frakt) i affär skulle de nog gå på 300.400kr... helt kanon =)
    Min älskade Alvin 080616
Svar på tråden Var kan man köpa bra och billig overall?