pysselaffär norrköping
någon som vet om det finns någon pysselaffär i norrköping? jag har tänkt att pyssla lite med ett fotoalbum?
någon som vet om det finns någon pysselaffär i norrköping? jag har tänkt att pyssla lite med ett fotoalbum?
Pysselpassion på Repslagaregatan vid Lindahls konditori
hmm jag kan inte riktigt norrköping men ska dit imorrn och köpa ett fotoalbu och önkte om dom hade pysselaffär med
repslagregatan avd ligger mer där då??
Här ligger PysselPassion:
www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&var=Norrk%f6ping&Vkiid=s5U3yRKpt8IUdqw0AATj+w%3d%3d&Vkid=17912532&isAlternateNumberResult=False
På Repslagaregatan ligger som sagt Lindahls konditori - dit brukar folk kunna ge vägdirektioner, se upp bara så du inte hamnar i centrumkonditorit, det finns ett Lindahls där med.
Där ligger också en tygaffär bredvid pysselbutiken, minns dock inte vad den heter.
Du ska åt Lindöhållet, ifall du behöver fler vägdirektioner, går du mot Lindö så ligger affären på höger sida på Repslagaregatan.
Det finns också en hel del pysselgrejer/scrappingsaker i Lindenhuset i centrum på Kontorab, även om de inte är specifikt inriktade på det. :)
okej tack.. undrar även vad för lim ska man använda? jag tror att fotoalbummet är av papp typ framsidan alltså och sidorna är typ vanligt papper? behövs det ngt speciellt lim till sakerna plus fotona som ska limmas dit?
puff
Tror nog att affären kan svara på det.
jag var i norrköping en sväng idag men hittade ingen hobby affär på botten våning på domino
Jag rekommederar verkligen "PysselPassion", hon har "allt" där! Har även en hemsida: www.pysselpassion.se. Hobbyaffären finns inte längre, vet dock inte om de flyttat eller upphört.
tack..