• Nyfiken gul

Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?

Klockan har just ringt och du har vaknat och sitter just nu på sängkanten och ska precis starta dagen.

Du reser på dig och .........  Ja - vad är det första du gör på morgonen helt enkelt?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
  • cloudberry79

Kissar! Jag är alltid superkissnödig när jag vaknar, så jag älgar snabbt in på toan!

Skillz that Killz 10k+
  • Myran 08

Säger god morgon till min son, får ett mega leende tillbaka (som ligger i sängen med oss) och sparkar på mig, han är sex månader.

• Im Fabulous

Det är inte klockan som ringer, utan dottern som ropar. Då får hon en flaska välling och sen somnar vi om en stund till.

• Nyfiken gul

Själv börjar jag dagen med kissa.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Blomsteröga

Tempar för fertilityfriend.

IVF hösten 2008????
  • 1Moonlight1

Blir alltid väckt av sonen så det första jag gör är att göra en vällingflaska och sedan kissar :D

• kicki84

kissar!!! är gradvid i V39 så något annat kan jag inte göra. knappt så jag tar mig till toan

• logg81

Sätter ner dottern i hennes säng, på väg till toa gör jag kaffevatten. Kissar, tar med en blöja till tösen. Häller i kaffevattnet i filtret... tar med kaffekoppen in i sovrummet...byter blöja på tösen.

Fan ta den/det som stör min morgonriual. Det är uträknat in i minsta detalj kortaste väg från och till sängen med flest uträttade morgonbestyr.... ha ha ha

Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
  • isisisis

Det första jag gör är att se till att jag inte är torr i munnen....alltså fixar jag till munnen smask smask....

Svar på tråden Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?