• FruP

första bröllopsdagen, förslag på present?

Letade på bröllopstorget men hittade inget där..
    Min man och jag firar snart vår första bröllopsdag och jag vill gärna ge honom någon present. Kan dock inte komma på något kul...
    Vi kommer att "fira" stillsamt då familjen utökats med en snart 3 mån bebis så upplevelser är svårt.
    Någon som har ngt bra förslag???

• Svar på tråden första bröllopsdagen, förslag på present?
  • Lundby87

Köp något som påminner om er första tid. Typ En parfym han brukade bära eller laga den maten du bjöd han första gången på. Boka bord på er första resturang ni åt ihop på.

• Urpan

Hej

Jag läste ett bra tips!

Nu firar ni ett år, som är Bomullsbröllop. Ha då bomull som tema på present. Det kan ju vara tex en tröja i bomullsmaterial.

På två årsdagen är det pappersbröllop, då kan man köpa en bok, kalender, presentkort mm.

Här kan du se de olika bröllopsdagarna:
    www.evaw.se/Brollopsdagar.htm

• linjes

Undra vad man ska ge när det är cement

• Urpan

Hehe...som tur är så är det ju 38år dit. Kanske hinner komma på nåt tills dess!

• Lundby87

En mur Till tomten Eller en ute spis eller vad det kallas för.

• linjes

Exakt

Skulle nog föreslå en romantisk middag för två hemma då iom att ni har bebisen om ni nu inte lämnar bort den,då kan ni ju gå ut..

Vi ska åka på kryssning på våran 1a bröllopsdag

• linjes

Glömde presenten
    Jag skulle nog inte gå efter den där listan men något fint namnsmycke eller något annat smycke om han gillar det

• Urpan

Jag skulle gärna följa listan men det känns som att det är försent att börja nu, vi firade nyss våran fjärde bröllopsdag men fick tipset senare.

• FruP

Tck för tipsen...ska kolla listan sen :)

Svar på tråden första bröllopsdagen, förslag på present?