• Lioness

Efterlyses: färgglada barnvagnar...!!

Hejsan!

Jag skulle vilja ha en färgglad barnvagn denna gången, gärna helfärgad.
    Vill inte ha nån beige, grå eller tråkigt svart barnvagn även om det är bra när man inte vet könet på barnet. Men en färgglad borde ju funka oavsett kön, eller vad tror ni?

Önskade färger är
    knall-röd,
    knall-orange
    knall-gul
    eller riktigt gräsgrön...

Nån som vet var man kan hitta en duo/kombi vang i dessa färger utan att ruinera sig, eller kanske en vanlig liggvagn till att börja med...

Lioness

• Svar på tråden Efterlyses: färgglada barnvagnar...!!
  • livetärgött

Brio happy har ju glada färger men inte direkt billig

• Thursday

Vi spontanköpte just en Brio Happy med solgul liggdel och knallorange sittdel... ska ju inte ha förrän i februari, men när vi åkte för att kolla läget så sålde de just nu ut utgående färger. Där fanns en riktigt gräsgrön också. Vi betalade 3995 för rubbet (inte kompaktchassi). OBS att dessa knalliga färger är utgående på Happy.

• Lioness

Brio Happy vagnarna var ju helt underbara!! Hittade flera mycket billigt på Blocket...

Fördelar o Nackdelar?

• cloudberry79

Kronans knallröda är verkligen jättefin och verkligen KNALLRÖD, tänk typ ferrariröd Vi är supernöjda med våran, men skulle gärna se att man kunde få t ex gul eller orange klädslar också!

Skillz that Killz 10k+
  • Tokfrjant

Jag har en röd briovagn (ej nya Happyvagnen) till min son!
    Tror jag har bild på den här på familjeliv i min galleri..

• Thursday
    Lioness skrev 2008-09-06 17:27:18 följande:
    Brio Happy vagnarna var ju helt underbara!! Hittade flera mycket billigt på Blocket...Fördelar o Nackdelar?
    Tja, vi har ju inga barn än så länge men det vi gillade med den vagnen var just att det var ett "rejält" märke, att jag läst mig till här på FL att reservdelar och sånt är smidigt med Brio om det behövs, och att det är en stadig barnvagn med fyra hjul och korg utan alltför mycket lull-lull. Och sen tyckte vi att den var snygg också... rätt så "clean" utan alltför mycket fluff och olika färger hit och dit.
  • Lioness
    Tokfrjant skrev 2008-09-06 22:12:39 följande:
    Jag har en röd briovagn (ej nya Happyvagnen) till min son! Tror jag har bild på den här på familjeliv i min galleri..
    Klara färger som rött, gult och orange tycker är ganska könlöst. Vi vet inte könet på vår bebis och då känns det ganska tryggt med rött, en neutral färg helt enkelt!
    Thursday skrev 2008-09-06 22:19:09 följande:
    Tja, vi har ju inga barn än så länge men det vi gillade med den vagnen var just att det var ett "rejält" märke, att jag läst mig till här på FL att reservdelar och sånt är smidigt med Brio om det behövs, och att det är en stadig barnvagn med fyra hjul och korg utan alltför mycket lull-lull. Och sen tyckte vi att den var snygg också... rätt så "clean" utan alltför mycket fluff och olika färger hit och dit.
    Låter jättebra, precis som vi resonerar! Gillar inte för mycket färger o mönster, vill ha enkelt och rent färgmässigt, konstigt att inte fler vagnar görs i klara vackra färger, varför så mycket i grått och beigte...!?!

Lioness
  • buffybus

hade en emmaljunga edge duo i helt baby blå  

den jag har nu e svart/röd-orange.. rätt färgglad.. 
    brio happy vet jag e färgglada...sen om dem e bra kan ju diskuteras
    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • thj

Hej
    Kanske inte stämmer in på din beskrivning,men många har sagt att jag har en glad vagn
    Klickbar bild.
    399.JPG
    Teutonia har ju färglada vagnar i många olika modeller.
    Den röda är riktigt fin

Lycka till i ditt letande och med lille babyn!

Kram

Nu hitta jag
  • flowerLowa

denna emmaljungan ska vi ha, älskar färge... den är ju dock inte vidare billig

(¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
  • flowerLowa

kanske ska ha med bilden åsså...

(¯`°?.¸♥ ~Lill~Karlsson BF 2009~01~09~♥¸.?°´¯)
  • Veladis

De rear ut Brio Happy -08 nu. Många roliga färger! 2009 års färger är mycket tråkigare!
    Te x på www.kopbarnvagn.se/
    Kolla runt på Blocket, många på andrahandsmarknaden också. Plus att flera företag gör reklam för sina reor.

• Tina83

vi har en helröd scooter till vår son. köpte förra helgen en turkos sitty!

hade svarta och gråa vagnar till första barnet ,men gud så trist!

Svar på tråden Efterlyses: färgglada barnvagnar...!!