Hur tidigt började ni få humörsvängningar?
Ja, som rubriken lyder, hur tidigt i graviditeten började ni få humörsvängningar?
Ja, som rubriken lyder, hur tidigt i graviditeten började ni få humörsvängningar?
I mitt fall svårt att säga då jag slutade röka i samma veva. Men kanske v8
Det var rätt tidigt, någon mer som kan säga när de började få humörsvängningar?
asså med rökningen. sen va jag en lipsil resten av min grav så svårt att säga när mitt humör pga rökningen slutade.
Fick aldrig några.
Min vän hade det från vecka 5-11,nu har det tack och lov gått över men hon kan brusa upp lätt ändå,går in´i vecka 13 imorgon
Fick mindre humörsvängningar under mina graviditeter. Var absolut ingen "wicked witch" då
För mig blir det värst efter v25 cirka. I början märker jag ingen större skillnad från normalt. men efter v25 blir det bara värre och värre. Fy fan va det är jobbigt.
ÄR i vecka 8 och känner inte av några humörsvängningar direkt. Visst kan man bli mer lättirriterad på saker, men det beror ju även på tröttheten och illamåendet. Har iaf inte betett mig som en bitch ännu
jag har inte haft särskillt mycket humörsvängningar....eller så har jag bara kunnat behärska mig
Från v 4...!!! ;) E en pms häxa i vanliga fall.. och blir värre när jag e gravid!;)hehe
v.7 började det..blev alldeles paff själv när jag märkte att orden som flög ur mej verkligen kom från MEJ!!! Även jag har besvär med pms annanrs.
Oj det kom tidigt för många! Är eventuellt i vecka 3 och har väldiga humörsvängningar...kanske bara inbillar mig. Skall testa och se om jag får nått plus om nån vecka!
Under senaste graviditeten fick jag inga såna alls. Däremot under min första graviditet så minns jag att det började tidigt.
Kan ju vara PMS också. Hoppas du får ett plus
Miss maple: Tack! hoppas det!
Fick aldrig några.
direkt..innan mens eller beräknad mens.
men jag har pms oxå,blir helt tokig när jag har mens eller är gravid.