• Ella Mia

Ska du se en film på TV ikväll?

Någon som kan tipsa mig om en bra film på TV ikväll? Jag har flera hundra TV-kanaler men kan inte bestämma mig för något som verkar bra.

• Svar på tråden Ska du se en film på TV ikväll?
  • krakel

åh va avis jag blir... vill med se nåt bra.. för hyra går ju inte finns ju NADA att se på....

• Atamon

Tv4+ kl. 20:35 Pirates of the Caribbean: Svarta Pärlans förbannelse

Tv4+: kl.23:35 "Messiah"  - första delen av åtta, serien har tidigare gått på tv4. Handlar i korta dra om seriemördare som härjar på Londons gator. Mördaren skär av sina offers tungor och ersätter dem med en silversked. Serien var bra!

TV4 film kl 22:45  "Ett skrik i mörkret". Bygger på en verklig historia om ett par som är ute och campar i australien tillsammans med sin ganska nyfödda dotter. Dottern försvinner, först antar man att en dingo tagit barnet med sedan anklagas mamman för mordet.
    Det är dock några år sedan jag såg filmen så jag minns inte om den jättebra men helt okej är den säkert fortfarande.

Canal+ First kl 23:25 "Varg Veum - bittra blomster". Första filmen av tre om en norsk privatdetektiv, jag har sett alla tre och de var bra, första filmen är väl kanske den svagaste men helt okej.

• Ella Mia

"Ett skrik i mörkret" tror jag att jag ska se då. Tack!

Svar på tråden Ska du se en film på TV ikväll?