• jahlinder

Gymmet i spånga

Hej.

Jag skulle bara vilja kolla om det är någon som känner till det nya gym som ska byggas i Spånga, "Gymmet i spånga" ( www.gymmettraining.se ).
    Jag tyckte det lät som en fantastisk sak först, sedan blir jag lite fundersam.
    Ett enormt supergym i Spånga ?
    Fantastiskt låga priser, men bara begränsat till förhandsbetalningar, kontant, vid Spånga station ?
    Förhandsbetalningar som dessutom skall göras _nu_, när gymmet öppnar i januari ?
    Hemsidan är en bild, ingenting annat, telefonnummret går till en telefonsvarare som ger ungefär samma information som sidan.
    Jag säger inte att det här är lurendrejeri, men det känns lite halvskumt.
    Så om någon har någon information om detta vore jag jättetacksam.

• Svar på tråden Gymmet i spånga
  • Anine

Verkar ju hel skumt. Det skulle ju vara bra med ett gym i spånga. Men jag skulle då inte betala pengar till ett gym som inte finns. Hemsidan var ju inte så utförlig heller.

• Cajsan

Puffar på denna tråd - vill oxå veta!!!!

• Helena m Adrian Nov 02

Har oxå hört talas om det, tydligen ska det ligga mellan st:eriks hjälpen och badmintonhallen och öppna i december, min kompis lillebror har iaf redan köpt kort dit, köpte man nu skulle det väl bli billigaretyp runt 900 och sen kosta runt 1400, men som sagt, detta är vad jag har hört. Själv velar jag mellan att köpa billigt kort eller vänta och se vad man köper kort till och betala mer...

• Helena m Adrian Nov 02

Nu ringde jag och kollade med dem och vart uppringd av en kille som jobbade där, de ska stå ett par fre-lör-sön till nere vid spånga station och sälja kort..
    995+ anslutningsavgift på 200 är för gym, vill man sen kunna gå på gruppträningar tillkommer 400 kr, så 1615 blir den totala kostnaden för det stora kortet per år, ordinarie pris var 2695 el 199/mån, med 50 tillägg för gruppträningarna per månad..

Är just nu vääldigt sugen på att köpa ett kort men tänk om det är en bluff?? iof så sa han att man kunde få telefonnummer till deras hyresvärd, och ringa och kolla att de verkligen hade ett hyreskontrakt på lokalen och det låter ju bra, men återigen, det kanske han bara säger och tänker att, jaja, det lär ju inte vara nån som verkligen ringer hyresvärden..

Nåja, ska ta mig en funderare och ev åka och köpa ett kort på fredag, 25 utav de billigaste korten hade de kvar...

• Sokkerkakan

Puffar på denna tråd - är det någon som har sett lokalen? Jag är också sugen på att börja träna här, är ju bekvämast att ha gångavstånd till gymmet! Men som sagt, känns lite skumt.

• Helena m Adrian Nov 02

Jag har sett den utifrån och nu även köpt ett kort..

Har googlat runt lite och allt verkar vara i sin ordning så gott det går att se...

• jahlinder

Tack för svaren.
    Jag bor på bromstenssidan, faktiskt precis på andra sidan gatan från "gymmet".
    Jag tänker nog fortfarande vänta tills det öppnar.
    Det får bli lite dyrare då.
    Jag betalar 4800:- för world class kort nu så det blir nog rätt billigt ändå.

Svar på tråden Gymmet i spånga