e de svårare att bli gravid om man inte har sex såmycket?
har ingen fast partner just nu, vill ha barn med han som jag har sex med då & då... känns som ja aldrig komemr få barn om mitt sex liv ska va såhär.! han har inte tid att ses jämmt.
har ingen fast partner just nu, vill ha barn med han som jag har sex med då & då... känns som ja aldrig komemr få barn om mitt sex liv ska va såhär.! han har inte tid att ses jämmt.
Vet han om att du vill ha barn med han eller tänker du bli gravid i smyg?
Vill han ha barn? I så fall kan han kanske ta sig tid att träffa dig oftare kring ÄL?
Man måste inte ha mycket sex för att bli gravid. Man måste bara ha sex vid rätt tillfälle.
Nae. Vi hade sex vid rätt tillfälle och det räckte :)
mm de va de jag ville höra. ok ja han vill me . men inte alltid vi kan ses vid de tillfällen. himla trist ,känns som de komer ta evigheter!
specielltme en hoppande mens . min mens hoppar mellan 28-32 dagar.sista mensen va 12 augusti. kan vi då ha prickat rätt om vi hade sex 2 augusti & 1 september om man räknar ut det här på verktyg? nån som kan????å vet hur man gör
Jag har haft hoppande mens och tja, jag visste aldrig när jag hade ägglossning. Det visade sig sen när jag blev gravid att jag hade 45 dagar mellan senaste mens och ägglossning, lite svårt att planera in då. Men köp ägglossningstest?
men aj får aldrig nått pluss längre. förr fick ja pluss jämmt ....:S
alla säger sådär. hur vet man med sånnt där då??
blir aldrig rätt om jag räknar så många dagar ena mensen komemr å tills nästa de e ju alsig samma.
Tja då är det svårt. Men prata med en BM om det hon kanske har tips hur du ska göra.
ja de e skit svårt. mina förra 2 menstrationen från juni /juli va bara 18dagar mellan varje mens. nu har de gått 26 dagar å ja har gjort ett grAV TEST SOM visar minus.:/
Kanske ska vänta med barnplanerna tills du har ett stadigt förhållande...?