• sallybuse

King.com varför kan jag ej spela de spelet.

Finns ett nytt spel på king som jag tycker verka kul.Min dotter spelade och hon tyckte de var skoj. Men jag kommer inte in i spelet och jag blir så arg.Jag kan komma in på alla andra spel och spela.Och spelet heter Crescendo Catcher.Finns här någon som kan prova.Jag tänkte så här själv om de beror på hur många juveler man har.

• Svar på tråden King.com varför kan jag ej spela de spelet.
  • OHs mamma

du måste uppgradera ditt konto och bli guldmedlem för att spela det!

• OHs mamma

Det är lite typiskt, alla spel som verkar riktigt roliga så måste man vara guldmedlem.

• missteddy

jag spelar det och är inte guld

• sallybuse
    missteddy skrev 2008-09-07 00:12:58 följande:
    jag spelar det och är inte guld
    Ja men hur gör du då??? Jag har provat hela dan nästan men jag kan inte spela de alls.Och min dotter har försökt att förklara de för mig hur man gör men de funkade inte för de.Hur gör du då????   Jag kan spela alla andra spel inne på king
  • OHs mamma

jaså? det är flera som jag inte kan spela, t.ex. fashion factory...går alltså dessa spel att spela trots att det står att man måste vara guldmedlem? Hur ska man göra?

• missteddy

man kanske får spela guld när man kommit upp i rakingen

• sallybuse
    FrökenSara skrev 2008-09-07 00:20:17 följande:
    jaså? det är flera som jag inte kan spela, t.ex. fashion factory...går alltså dessa spel att spela trots att det står att man måste vara guldmedlem? Hur ska man göra?
    Ja jag provade de spelet som du skrev fashion factory och de såg lika ut som de andra som jag vill spela.Och nu undrar jag hur gör man då när man vill spela.När min dotter kan och inte jag de tycker jag är lite mysko.Och hon är inte guldmedlem men har varit de innan.Är man guldmedlem när man inte betalar pengar längreJag tänke bara så här man är kanske guldmedlem hela tiden sen.
  • sallybuse

Jag kan inte spela de idag heller.Jag blir snart sur.Varför funkar de inte.Finns här fler som inte kan spela de spelet.Crescendo Catcher på king

Svar på tråden King.com varför kan jag ej spela de spelet.