• Anonym

Tjejer! Brukar ni hitta "pappersrester" mellan blygdläpparna?

Var hos gynekologen i veckan. När jag var färdig skulle jag torka bort glidmedlet då jag till min stora fasa såg att jag även hade toapapperrester mellan benen... gud sååå pinamt.
    Idag när jag skulle sätta mig på huk och titta med spegeln såg jag att jag återigen hade papper mellan läpparna. Är det bara jag? varför blir det så? trkar man sig för hårt eller har det med toapapperkvalité att göra? Att man är så pass gammal och aldrig tänkt på det förr

• Svar på tråden Tjejer! Brukar ni hitta "pappersrester" mellan blygdläpparna?
  • Anonym (**)

Näe, tror jag inte iaf... Däremot har jag upptäkt att vårt nya toapapper smular rätt mycket. Vilket gör att det börjar inte bli helt omöjligt

• Que Sera Sera

Nej det har jag inte men kanske beror det pa vilket toapapper du anvander? Vissa tunna borjar ju smula snabbt nar dom blir fuktiga? Kanske har det med trimmningen att gora ocksa? Vet inte om mkt har kanske kan stalla till det menar jag?

Stolt mor till två!
  • Anonym

Det har hänt nå enstaka gång när jag har haft mjuka papper som typ lambi men oftast använder jag inte mjuka papper och då har det inte hänt.

• Anonym

Que Sera Sera skrev 2008-09-07 10:14:34 följande:

Nej det har jag inte men kanske beror det pa vilket toapapper du anvander? Vissa tunna borjar ju smula snabbt nar dom blir fuktiga? Kanske har det med trimmningen att gora ocksa? Vet inte om mkt har kanske kan stalla till det menar jag?
    kanske det. Jag brukar vara ansad men 2 dagars stubb kan kanske vara lite "vasst".
  • Pysselgalningen

Jag får ständigt pilla bort små pappersbitar
    Gillar att använda lite mjukare papper och dom har en tendens till att "gå sönder" väldigt lätt när man torkar sig.
    Samma sak med Euroshopppers toapapper.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-09-07 10:16:49 följande:
    Det har hänt nå enstaka gång när jag har haft mjuka papper som typ lambi men oftast använder jag inte mjuka papper och då har det inte hänt.
    Det är nog det. Jag brukar köpa lambi då det är fint med lite motiv på pappret . Ska kanske sluta med det så slipper man skämmas. Nu får man alla tänkbara värsta scenarier i huvudet. Måste nästan fan ta ch fråga sambon om de ggr han har gått ner .
  • Anonym
    Pysselgalningen skrev 2008-09-07 10:17:28 följande:
    Jag får ständigt pilla bort små pappersbitar Gillar att använda lite mjukare papper och dom har en tendens till att "gå sönder" väldigt lätt när man torkar sig.Samma sak med Euroshopppers toapapper.
    Jag antar att du tillhör en smarta delen som kollar efter ordentligt innan gynelogosbesök
  • Anonym

Jag brukar oxå köpa lambi med fina motiv på men de papprena är ju inte lika bra eftersom de smular sönder.

• Anonym (serla)

Jag får precis likadant med Lambi. Små tussar här och var, och för min del spelar det ingen roll om jag är ny-ansad eller om det växt ut lite där nere.
    Jag rekommenderar Serla då det är enda pappret som fungerar på mig. Det är även lite fastare och hårdare än Lambi

• Que Sera Sera

Men det finns aven mjukare papper som inte smular sa latt. Hatar harda och strava papper sa vi har mjukt (ngt spanskt marke, vet ej om det finns i sverige) och visst smular den om jag skall torka av en blot yta som tex handfatet, men inte mellan mina ben.
    Kom att tanka pa en sak till - ens egen fukt kanske spelar in ocksa. Vet att om jag och min man varit och vi torkat hans med papper sen sa har det ibland blivit lite klistereffekt av min fukt som ar pa honom. Da fastnar allt papper. Tur att det inte sker for ofta dock for det ar lite pilligt minst sagt. Men ja, den biten kanske ocksa kan spela in?

Ts, jag dubbelkollar alltid infor gynbesok anda. Tvattar snabbt upp mm ocksa... Tips.

Stolt mor till två!
  • Pysselgalningen
    Anonym skrev 2008-09-07 10:20:37 följande:
    Jag antar att du tillhör en smarta delen som kollar efter ordentligt innan gynelogosbesök
    jipp
  • Anonym (Har hänt)

När vi köpte billigt papper kunde de gå sönder. Nu köper vi bara Serla och de går aldrig sönder och det är mjukt =)

• Anonym

Säker på att det inte är intorkade flytningar??

• Anonym

VI hade ICA toalettpapper tidigare. Men jag krävde att vi skulle byta, för det luddade av sig så mycket. Hade man svarta trosor på sig så blev det ludd i trosan! Haha!

Nu har vi Serla istället. Fortfarande mjukt, men inget ludd! TOPPEN!

• Anonym

Jag som trodde jag kollade allt inför gynekologen. Alltid nyduschad precis innan men hinner ändå gå på toaletten ett par gånger (liten blåsa ), fina men inte för porriga trosor, fina strumpor utan hål och fläckar, långa tunikor..... nu ska man också pilla bort papperssmulor

Kanske ska börja med Serla, men har dom motiv på sina papper?

Ja, jag är säker på att det inte är intorkade flytningar, det är toapapper.

• Anonym (Har hänt)

Ja de har de d är hjärtan på de vi har Serla

Svar på tråden Tjejer! Brukar ni hitta "pappersrester" mellan blygdläpparna?