• Nane

Hjälp önskas med kök utan överskåp!

Hur har ni löst det med bänkbelysning?

Jag är orolig för att taklampan alt spottar i taket inte kommer lysa upp tillräckligt. Har jag fel eller hur har ni annars löst det?

Vårt kök består av en halvö så vi har inte heller någon vägg att fästa lampor på. Allt för att göra det lite extra krångligt

Förslag?

• Svar på tråden Hjälp önskas med kök utan överskåp!
  • Joonas

Tja, ni kan ju ha en avlång belysning  över bänkskivan. Finns massor av sådana nu som folk har över sina matbord. Finns till och med med lampor under och ljus över...

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • Nane

Just det, det ska jag kolla upp. Tack så mycket!

Fler tips?

• Joonas

Under hembelysning här finns en del fina! Trissa och Vinga till exempel!

• HäckHäxan

En kompis till mig satte upp en hylla ovanför bänken och hade små spootar i den som lös på bänken, fräckt, annorlunda och helt fungerbart

Klämkäck......
  • Joonas

www.lampgrossen.se/product_info.php

www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=214182&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=200477&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    Den här är ju riktigt fräck!
    Oj, finns ju hur mycket som helst!! beror ju på vilken stil man är ute efter förstås!
  • mimmi 1

spottarna i taket lyser alldeles tillräckligt!! jag har själv spottar i taket,så jag vet... nu har jag ju överskåp, (skulle inte komma på tanken att vara utan!! ) men använder mycket sällan skåpbelysningen, eftersom takspottarna lyser upp tillräckligt. Men det är ju viktigt hur man placerar dom förståss...

• Nane

Tusen tack för alla tips nu har jag mycket att kolla upp!

Tack tack

Svar på tråden Hjälp önskas med kök utan överskåp!