• ROGG

Behöver tips på bra filmer till 13 årig tjej gärna komedier

Ja som skrivet Behöver många tips till den 13 åriga tjejen här i huset Gärna komedier men även annat spännande Hon gillar inte Science Fiction det är väl det enda som inte går hem.

• Svar på tråden Behöver tips på bra filmer till 13 årig tjej gärna komedier
  • Skrt

Hur pass är förståndet hennes? Hur pass intellektuell är hennes humor?

• ROGG
    Svar på #1
    Hon har mycket humor från alla vinklar och vrår Visst är det extra kul med lite tonårspinsamheter och lite fräckheter det sticker hon inte under stol med. Hon hade 1 fel totalt på alla de internationella proven. OCH JAG ÄR STOLT!!!! Jag vill påstå att det inte är något fel på hennes förstånd
  • Skrt

Okej. Då får jag rekommendera några gamla klassiker då. Oldschool (Tonårsfnissar med hysteriskt roliga citat). Nacho Libre (Ett mästerverk med Jack Black). Monthy python and the holy graal (Alternativt Life of Brian). The office boxen (Brittiska självklart, inte den amerikaniserade skiten). Liftarens guide till galaxen (Hysteriskt rolig). Kingping (Egentligen riktigt dålig men ibland passar sån humor också).

Alla Mel brooks filmer.. Det våras för - serien.

Det våras för rymden
    Det våras för sheriffen
    Det våras för världshistorien
    etc etc.

Duger någon av dessa?

• dalkulla26

freaky friday, mean girls alla såna "tjej" filmer

• johannaringer

Jag kollade på en massa high schoolfilmer när jag gick i högstadiet. De flesta tycker jag fortfarande är rätt roliga

Bring it on, om två rivaliserande cheerleader gäng.

You drive me crazy, snygga tjejen ger sin granne en make over för att göra sitt ex avundssjuk.

10 orsaker att hata dig, Heath Ledgers första, stora film. Så himla bra!

• Skrt

Tjejer, TS sa ju precis att bruden är normalbegåvad. Hon lär knappast gilla filmerna ni rabblade upp...

• Angdev
    johannaringer skrev 2008-09-07 16:56:11 följande:
    Jag kollade på en massa high schoolfilmer när jag gick i högstadiet. De flesta tycker jag fortfarande är rätt roliga Bring it on, om två rivaliserande cheerleader gäng.You drive me crazy, snygga tjejen ger sin granne en make over för att göra sitt ex avundssjuk.10 orsaker att hata dig, Heath Ledgers första, stora film. Så himla bra!
    Skulle precis säga "10 orsaker" men du hann före. Kan starkt rekommendera den.
  • ROGG
    Svar på #6
    Tack tack för era tips finns det fler tips där ute?
  • johannaringer

Jag är väldigt begåvad och jag gillar de filmerna ändå Har du sett de här filmerna eftersom du tycker att de inte duger?

Skrt skrev 2008-09-07 16:57:34 följande:
    Tjejer, TS sa ju precis att bruden är normalbegåvad. Hon lär knappast gilla filmerna ni rabblade upp...
  • Wren

jag älskade pretty woman i den åldern.

• ROGG
    Svar på #10
    Skrt JA visst duger de. Det var nostalgivarning för mig på några som jag tyvärr hade glömt bort KANONTIPS TILL TJEJEN HÄR
  • Skrt
    johannaringer skrev 2008-09-07 17:05:30 följande:
    Jag är väldigt begåvad och jag gillar de filmerna ändå Har du sett de här filmerna eftersom du tycker att de inte duger?
    Självklart kan man vara begåvad och uppskatta en dålig film. Jag tänkte väl främst på hur pass intelligent humor hon gillade och det verkade som hon inte hade emot att få tänka lite...

Japp jag har sett dom.
  • Balehead
    Skrt skrev 2008-09-07 16:57:34 följande:
    Jag tyckte att hon sa att tjejen är betydligt MER än normalbegåvad!

Monty Python, helt klart! 13 är ju den bästa åldern för dem.
    Svarte Orm
  • Skrt
    Balehead skrev 2008-09-08 09:26:52 följande:
    Jag tyckte att hon sa att tjejen är betydligt MER än normalbegåvad!Monty Python, helt klart! 13 är ju den bästa åldern för dem.Svarte Orm
    Tror jag tar det med en nypa salt :P
  • Tropicalfire

Tretton, Wir Kinder vom Bahnhof Zoo, Minis First Time, visserligen inga komedier men dom är bra

Svar på tråden Behöver tips på bra filmer till 13 årig tjej gärna komedier