Behöver tips på bra filmer till 13 årig tjej gärna komedier
Ja som skrivet Behöver många tips till den 13 åriga tjejen här i huset Gärna komedier men även annat spännande Hon gillar inte Science Fiction det är väl det enda som inte går hem.
Ja som skrivet Behöver många tips till den 13 åriga tjejen här i huset Gärna komedier men även annat spännande Hon gillar inte Science Fiction det är väl det enda som inte går hem.
Hur pass är förståndet hennes? Hur pass intellektuell är hennes humor?
Okej. Då får jag rekommendera några gamla klassiker då. Oldschool (Tonårsfnissar med hysteriskt roliga citat). Nacho Libre (Ett mästerverk med Jack Black). Monthy python and the holy graal (Alternativt Life of Brian). The office boxen (Brittiska självklart, inte den amerikaniserade skiten). Liftarens guide till galaxen (Hysteriskt rolig). Kingping (Egentligen riktigt dålig men ibland passar sån humor också).
Alla Mel brooks filmer.. Det våras för - serien.
Det våras för rymden
Det våras för sheriffen
Det våras för världshistorien
etc etc.
Duger någon av dessa?
freaky friday, mean girls alla såna "tjej" filmer
Jag kollade på en massa high schoolfilmer när jag gick i högstadiet. De flesta tycker jag fortfarande är rätt roliga
Bring it on, om två rivaliserande cheerleader gäng.
You drive me crazy, snygga tjejen ger sin granne en make over för att göra sitt ex avundssjuk.
10 orsaker att hata dig, Heath Ledgers första, stora film. Så himla bra!
Tjejer, TS sa ju precis att bruden är normalbegåvad. Hon lär knappast gilla filmerna ni rabblade upp...
Jag är väldigt begåvad och jag gillar de filmerna ändå Har du sett de här filmerna eftersom du tycker att de inte duger?
jag älskade pretty woman i den åldern.
Tretton, Wir Kinder vom Bahnhof Zoo, Minis First Time, visserligen inga komedier men dom är bra