• Kanina

presentkort man gör själv med tjänster...

Jag ska göra ett litet häfte med kuponger som min sambo skall kunna nyttja när han känner för. Jag tänkte mej 10 saker men kommer inte på så många!!! Är det nån som känner för att spåna lite åt mej?

Har hittills kommit på (förutom saker man kan göra i sängen): stryka skjorta, frukost på sängen, trerätters middag (hemma) och massage.... men jag vill göra fler!

• Svar på tråden presentkort man gör själv med tjänster...
  • Snuttarna

tvätta bilen, gå ut med hunden, klippa gräset, filmkväll (han får välja filmen)

• AMA68

Disk, tvätt, städning.
    Fönsterputs, bubbelbad, fotmassage?

Gör två av varje annars om du måste ha tio just?

• Kanina

joo, några får nog bli två av varje... tanken är att det inte skall vara hushållsysslor, eftersom jag är mammaledig så blir det ändå så att jag gör det mesta... mer saker till just honom!

picknick på valfri plats kom jag precis på!

• MalinMalin

Städing i sexiga underkläder? Vit t-shirt biltvätt (=wet t-shirt biltvätt)? Bubbelbad med "spunch bath"? Eller varför inte en avsugning, det kan du nog ta på mer än en kupong utan att han blir ledsen

• Kanina

:D vilka härliga förslag... ja, de sexuella tjänsterna kan man ju kanske nyttja på olika sätt såklart...

fler ideér?

• dutten

Bilutställning
    En prenumation på Knasen?:) eller nån tidining han vill ha
    Se en match med favvolaget
    Massage
    pedikyr
    En barnfri natt hemma med nya lakan

dutten

• Kanina

Än så länge är ju lillan knappt fem månader så nån barnfri natt är det ju inte direkt tal om, fast hon sover hela nätterna från 22 så det är bara att hålla i gång om man är sugen på det... ska nog ge henne ett eget rum snart också så slipper vi byta rum när man vill gosa lite och slippa smyga!

Prenumeration var bra. Det ska jag nog kunna formulera på nå bra sätt!

Svar på tråden presentkort man gör själv med tjänster...