• Ida Lii

Teutonia Team Alu S4

Undrar om denna vagnen är bra. Har en flicka som är 17 månader när nästa bebis kommer. Hur är den i bredd, djup, hjulen på vintern mm

Några som har denna?

Ris & Ros...

?°*°?.♥.?°*°?.Ida-Li.?°*°?.♥.?°*°?
  • Svar på tråden Teutonia Team Alu S4
  • Ida Lii

*puffar*

• lillhoppan

Jag kan bara svara som återförsäljare av denna vagn, men det kanske ger lite i all fall ;)

Jag tycker mycket om Team S4. Här kommer några skäl:
    Den är rymlig i sittdelen och går ändå in genom en vanlig dörr.
    Den har bättre sittplats för barnen än andra liknande vagnar (ex Emmaljungas o Brios).
    De stora svängbara framhjulen gör att det funkar bra även i snö och slask.
    Gillar även att det går att vända sittdelen.

Minus är att den är stor. Det är framförallt det rejäla handtaget som gör att den ser så stor ut. Den blir även stor när den är ihopfälld. Jag skulle nog inte klara att packa den i bil själv.

• Ida Lii

Okej

Hur bred är den, har ej hittat bredden på deras hemsida. Vi bor i ett litet samhälle så den ska användas till affären,promendader,mvc mm. Har en kombivagn till den lille och en sulky till stora tjejen om vi ska in till stan.

Har tittat på Babytravel syskonvagn oxå men tycker om sitsarna på teutonia,brio,emmaljunga mm. Dom gamla hederliga kan man säga

Vad ligger en teutonia på i pris? Har sett att det finns solskydd att fästa på sufletten kan man fästa det på äldre teutonia oxå, om man hittar nån beg på blocket tex 06-07?

• villasibylla

Hej.

Jag älskar min teutonia. Och visst den är stor men smidig.
    Jag stoppar in den i bilen själv, de som avgjorde mitt val förutom att den har bra stora hjul, är att den är större inne i vagnen så barnen får mer plats.
    är det nått mer du undrar över så hör av dej.
    ha det gottit

Svar på tråden Teutonia Team Alu S4