• MikaelaEriksson

Någon med erfarenhet av angel-sound?

Hur funkar den? och hur har den funkat på dig? har du alltid hört hjärtljuden?

Jag är jätte sugen på att köpa en sån, men vi får se :)

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av angel-sound?
  • JanuariBaby

Jag är superglad över mitt angelsound! Jag hörde de första ljuden i vecka 11 . Jag har hört dem klart och tydligt ända sedan dess

• bubbli

mäh!!! är det bara jag som INTE hör?? är i vecka 16+ nu och fattar inte ens vad jag ska lyssna efter.

• Mimmi P

Bubbli, jag hörde första gången i v 14 och det är väldigt svårt att hitta och jag hör det väldigt svagt trots att jag bytt till mycket bättre hörlurar. Lyssna långt ner på magen, en bit under naveln och smörj magen med något. Jag kletar in magen i massa babyolja annars funkar det inte överhuvudtaget. Sen krävs en hel del tålamod. Men jag har fattat det som att om moderkakan ligger ivägen kan det vara väldigt svårt tex.

• JanuariBaby

Jag använder klick och har mina mp3-hörlurar i. Hörlurarna som följde med är ju askassa!

• Solisrosis

angelsound var skit för mig..
    den gjrode inte annat än att skrämma upp mig,
    jag testade i v 13, och hörde ingenting, o det hade inget emd hörlurarna att göra, jag kopplade min till mitt sourround ljud som det är BRA ljud i.. jag hörde inga hjärtslag..

skräckslagen som jag varså fick jag ett vul som visade att bebis mådde prima, men jag har moderkakan i framvägg..

det var verkligen INTE värt den PANIKEN man kan känna när man inte hör ngt.

snart är jag i v 17 o jag vågar fortfarande inte lyssna efter den incidenten.

• MikaelaEriksson

jag tror jag hoppar över angelsound, min moderkaka sitter också i framvägg och eftersom det dämpar så blir man väl vettskrämd istället! tack för alla svar :)

Svar på tråden Någon med erfarenhet av angel-sound?