• Anonym (?)

klyx?

Är det någon här som tagit det någongång? Hur funkar det? Ska man verkligen trycka in allt, verkar så mycket??? Gjorde det ont efteråt och gick det lättare att göra nr 2? Hur länge ska man vänta innan man går på toa efter man tagit det?

Väldigt många frågor men paniken är stor nu när man inte har gått på toa på över två månader och har onda hemorojder och konstanta blödningar + en skrikande bäbis så vore riktigt tacksam för svar!!!

• Svar på tråden klyx?
  • Anonym

2 MÅNADER!? Jag vet inte vad Klyx är men jag antar att det är ett laxerande medel? Har du varit hos en läkare?? Så kan du ju inte gå och lida!!! Stackars dig!!

• Anonym (?)

klyx är ett vatten lavemang

• jenalsam

Jag gav det till mintreåring när han hade förstoppning. Jo, allt ska in. Det fungerar jättebra. Man kan få en lång slang som sätts på tuben, den skall sedan in 30 cm och väskan trycks ut där. Då händer det grejjer...

• Venus

Min son fick klyx för snart 2 månader sedan... men eftersom han är så liten så kan han ju inte vänta med att trycka ut allt

Men där var det allt in och sedan var det bara att vänta på att kan skulle fylla blöjan...

Jag har för mig att man ska hålla sig så länge som möjligt innan man går o sätter sig...
    Men jag kommer inte ihåg "minimum/maxtid" som man skulle vänta...

Står det inte något på???
    Sök på www.fass.se eller www.apoteket.se där kanske det står något om produkten...

Lycka till med magen

Svar på tråden klyx?