Flytning innan mens eller tecken på graviditet
Jag undrar som sagt om det är vanligt med flytningar inna mens eller om det kan vara ett tecken på graviditet???
Jag undrar som sagt om det är vanligt med flytningar inna mens eller om det kan vara ett tecken på graviditet???
Jag har mjölkiga flytningar innan mens
puff
Jag undrar också! PUFFELIPUFF;)
Sen så har jag länge funderat på HUR flytningarna ser ut vid en graviditet?
Tack för hjälp till att puffa
Mer funderingar kring detta;) Jag läste om någon som haft lotionflytningar [typ mjölkiga tänker jag] innan hon plussade... Åsådär har jag med haft idag, BIM imorgon. Hoppas det innebär graviditet!
jag får alltid en form av flytning just innan mens, den ser inte lika dan ut som ÄL-flytningen dock.
Jag fick mjölkiga flytningar innan min förra mens. Nu väntar jag på att få den igen och fick som en sjö med vita flytningar på papperet för drygt en vecka sen när jag torkade mig. 74a dagar sen förra mensen och inget plus och ingen mens. Kanske inte ens haft ÄL. Så jag vet varken ut eller in vad de där flytningarna betyder.
Jag har exakt eller drygt en vecka kvar till BIM (lite oregelbunden, men legat på 29 dem senaste två ggr) och har haft ovanligt mycket flytningar, och vitare än vanligt. Pre-mensflytningarna brukar komma 2-3 dagar innan mens, inte 1 ½ vecka innan... blev t.o.m. blöt i byxan. Det är mjölkvitt, men brukar vara nästintill genomskinligt.
Jag undrar också de..
Har vattniga flytningar har haft det några dagar nu.
Har regelbunden mens så undrar om detta är tecken på mens eller graviditet? hoppas så klart på de sista:)
Så har jag också haft emellanåt. En gång fick jag nästan en sjö med vita flytningar på papperet. Hade iofs vita flytningar innan förra mensen med men den har inte dykt upp än fast jag haft såna flytningar för ett par veckor sen så jag vet inte alls hur jag ska tolka det.
Kan tillägga att nu får jag mest som lite genomskinliga flytningar ibland samt lite blött i trosorna.
Ni tror inte att flytningarna kan vara sperma som rinner ut? Det kan ju ta flera dagar innan det kommer ut ur kroppen ibland...
(Jag vet att det har gått några år sedan denna tråd startades... )