• ludenben

Vad tycker du om JYSK??

Vad tycker du om jysk??
    jag tycker att textiler, ljus och småplock kan vara okej, men tycker att de har rätt usla möbler.

• Svar på tråden Vad tycker du om JYSK??
  • trollmammsis

röstade annat. har köpt stolar där och utemöbler och är nöjd för det priset!    tycker inte att det är roligt att gå in  i dom butikerna ens.. ett riktigt lager... 

så dte jag har köpt e jag relativt nöjd med men går inte gärna dit i onödan

• ludenben
    Svar på #2
    ja visst ser det ut som ett lager. Den som ligger närmast här är jättestökig. Allt ligger huller om buller... man får ju verkligen shoppinglust i den röran...
  • Caranlachiel

Handlar aldrig där eftersom det alltid är så jäkla rörigt!

Vecka 13 - and counting!
  • Miss Lau

Mest skit och otrevlig personal.

• Majsan71

Nja, jag tycker det är mest skit.

• LAV0LINA

* Fruktansvärt tråkig lokal - det är som många andra säger - ett lager!
    * Tråkig personal (i alla fall här) som inte tycks ha lärt sig att man kan svara i telefonen (det ringer ta mig fan jämt även om det är lite folk och personalen inte är allt för upptagen. jag menar, då jag jobbade i butik så lämnade jag mitt "uppackande av varor" för att gå och svara i telefonen. Det görs inte på Jysk...
    * Dålig kvalité på möbler och sånt, men man kan hitta små guldkorn ibland.

Handlar väldigt sällan på Jysk. Men köper man nu nått så ar man ju inga större förväntningar på det eftersom det är ganska billigt skräp (mycket av det, med några undatag).
    Som TS säger brukar textilier, ljus och lite annat småplock vara helt ok..

• Jag86

Ganska okej.... Kan ju slänga ut möblerna efter nått år då dom inte håller lika länge som tex ikea... men har man lågt dig och dåligt med pengar funkar det.

• ÄlskarMina

har köpt säng därifrån=jätteskön!
    Påslakan är helt okej och dynor till utemöbler
    Julsaker går också bra.

Annars nej...

Svar på tråden Vad tycker du om JYSK??