• Anonym

Röda prickar på ollonet?

jag och min man hade sex för 2 dagar sen. innan dess så hade jag vad jag tror var en svampinfektion i underlivet. är höggravid och då kan man ju få lite såna besvär.

Men nu idag så kommer min man fram till mig och säger att han fått röda prickar på ollonet. Han fick ju självklart dra ner byxorna och visa å som sagt så är det massa röda prickar men enligt honom så kliar dom inte eller något sådant.
    Han sa att det kan svida lite när han drar tillbaka förhuden.

kan det vara svamp han fått av mig då?

sen vill jag tillägga, jag fick kondylom för 6 år sedan. har inte haft några utbrott efter det första jag fick då. så det borde väl inte kunna vara kondylom han fått? för prickarna är ju röda och inte vita.

vad tror ni?

• Svar på tråden Röda prickar på ollonet?
  • Anonym (kondylom)

jag tror det kan bero på kondylomen den kan ju blossa upp då och då jG Hr själv det men hr inte haft symtom de senaste åren men vet att när jag just träffat min man så fick han prickar på ollonet men de försvann kanske var din troliga svamp kondylomen som gav sig till känna igen?????

• Anonym

puffar för att se om någon annan har en idé om det är antingen kondylomen eller svamp?

*orolig*

• Anonym ((kondylom!)

Jag tycker absolut att d låter som kondylom, men ring å kolla upp d med barnmorskan,

• Anonym

har precis ringt. det var inget akut så jag får ta det nästa gång jag ska till bm...suck!

gillar inte henne

• Anonym

en liten fråga, vem ska min man ringa för att få sin snopp kollad? för det kan väl knappast min bm göra? Fundersam

• Anonym

Va!! Tro ni det?
    Mitt ex fick det en gång, fullt med röda prickar på ollonet. Tror att vi hade haft ganska mycket sex innan, så antog då att han var torr och att det var svamp... Gick bort ganska snabbt och blev aldrig så igen.

Då kanske jag också har det?
    Ts, du kan väl berätta vad de sa?

Svar på tråden Röda prickar på ollonet?