• Susie

Ni som hade Yrsel innan BIM, snälla berätta!

Hej!

Jag har BIM på Fredag och har haft ständig yrsel/åksjuka/gungande i tre månader sen jag slutade med mina p-piller. För 4 veckor sen försvann yrseln när jag började med Glandin25.......
    I förrgår, igår och idag har jag fått lite yrsel som inte sitter i utan det snurrar till ibland bara.
    Förra gången jag var gravid hade jag sån yrsel några dagar innan BIM, men också molvärk.
    Jag kan ju inte lita på den här yrseln bara för att jag haft sån hemsk yrsel i flera månader, men tänk om det här är graviditets yrsel?!
    Så snäääälla om det finns nån som hade yrsel innan ni plussade, kan ni berätta lite mer om den?

• Svar på tråden Ni som hade Yrsel innan BIM, snälla berätta!
  • Susie

Nehä ingen då......då får jag väl gott vänta

• Malin95

Hej,
    jag hade yrsel och var illamående från en vecka efter ÄL när jag blev gravid sist.
    Tyvärr slutade det i MA i v 13 :(

• Susie

Hej Malin!

OK, va synd Hoppas det tar sig igen snart om du inte redan fått en liten.....

• Anheja

Jag har med yrsel men vet inte riktigt vad det beror på. Vågar ju inte tro att man är gravid. Har BIM den 16/9 så det återstår att se.

Lycka till!

• Selleri24

Hade också yrsel innan bim i januari, slutade tyvärr i mf. Har bim den 15/9 och känner yrsel till och från, framförallt när jag reser mig. Håller tummarna!

• Tess m flera

Har haft yrsel i två veckor snart o en massa symptom men har haft mens (slutade idag), dock fick jag den 4-7 dagar innan jag skulle ha den :(
    Yrslet har inte gått över sen jag fick mens, har synliga blodådror på brösten o är trött. Tog ett gravtest (testlagrets) idag på e,m (ifall att) men det var neg så gravid är jag inte heller.
    Har BIM egentligen nångång mellan tors-sön om man skall följa min cykel helt korrekt men tanten har ju som sagt redan kommit o gått.
    Vad gör man?

• evapinglan

hej..jag är på bim -9...(suck) och jag är mega yr lite från och till...känner mig hungrig hela tiden--äter jag inte får jag värsta "darrchocken" jobbigt...brösten spänner..det är molvärk i magen..men bara lite.är trött ..men yrseln är helt klart jobbigast...kanske är jag skengravid? tiden får utvisa..det är ju lite tidigt ännu..vi håller tummarna och det vore kul att följas åt..kram på er alla/evapinglan

• Baaby

Mitt första grav symtom var yrsel, främst när jag ställde mig upp snabbt, började några dar innan Bim, plussade starkt på Bim+3... har nu en dotter på fem veckor

• Susie

Hej tjejer!

Min yrsel jag haft efter jag slutat med mina p-piller försvann för en månad sen då jag började med Glandin25 Och även de flesta andra jobbiga pms/gravid symtom jag drogs med.....
    Det jag har reagerat på nu är att jag fått yrsel i en liten skala, bara snabba anfall eller vad man ska säga....men men
    Tydligen verkar det vanligt även om man inte är gravid
    Lycka till allihopa!
    KRAM

Svar på tråden Ni som hade Yrsel innan BIM, snälla berätta!