Vad använder ni för tandkräm?
Här brukar det oftast bli Sensodyne (hmm..stavas det så?)....men ibalnd blir det en bilig variant från Coop´s egna sortiment....men det är sällan det!
Vad använder ni?
Här brukar det oftast bli Sensodyne (hmm..stavas det så?)....men ibalnd blir det en bilig variant från Coop´s egna sortiment....men det är sällan det!
Vad använder ni?
Hur ska man tolka detta? Ingen som svarar, använder ingen tandkräm
tandkräm?? hm få se det var sånt man smacka i sej en tub av när man ville skolka va
pepsodent sensetive eller vad attan den heter......orkar inte släpa min feta häck å kolla
Använder Colgate Tripple Action, tycker den smakar så friskt och gott.
Kram Jonna
Jag använder Clinomyn för rökare. Helt suverän tandkräm, tänderna blir vita och fina. Dessutom har jag inte tandsten längre.
vi har..öhh..*springer å kikar...*
Aquafresh, "Extremeclean whitening"..super god å tänderna åoch Tungan blir rena!!
oj glömde Saga har en egen , colgate "my first 0-6" mintig!
Här blir det också Sensodyne eller så blir det Acta....
Sensodyne har jag, min man Colgate Total och lillan Pepsodent barntandkräm.
Zendium, för det är det bästa sättet för mig att undvika blåsor i munnen vilket jag annars får relativt lätt. Men ibland blir det Sensodyne Vital bara för att den smakar så gott. :)
Inte så noga, men kollar alltid så att det inte innehåller triclosan. Mina kemistvänner säger att den hysteri som var för något år sedan inte alls var obefogad.