• BROCCOLLI

Vilken plattång är bäst för kort hår?

Har klippt bort min hemska page och har nu äntligen kort hår igen ! När elevfrisörskan stylade mitt hår använde hon en jättesmal plattång som så klart är det enda som funkar till kort hår, hon använde den för att vika ut topparna här och där. Jag vill köpa hem en sån men vill ha råd på nån som är superbra men inte svindyr, de som kostar 300-400 kr, funkar de bra? Vilket märke är bäst, och sen finns de väl i massor med olika teknologi också? Jag ksa ha den till vardags, så inget märkvärdigt men den ska bli varm fort och funka bra helt enkelt .

Nån som kan hjälpa mig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-10 00:07
    Förresten, såg i ett annonsblad vi fick igår att de säljer philips plattång för ett bra pris, den verkar ju ganska bra, här är länken: www.consumer.philips.com/consumer/sv/se/consumer/cc/_onlineStoreStatus_true/_productid_HP4661_00_SE_CONSUMER/_retailStoreStatus_true/_stores_true/HP4661

Får se om länken fungerar!

• Svar på tråden Vilken plattång är bäst för kort hår?
  • Fernsehen

GHD har super bra plattångar till kort hår. Men de kostar dessvärre ca 1700kr och uppåt :(

• challe 1

finns jätte små platt tänget för kort hår. dom är jätte smala. har dom på vår salong. kan gå ner i morgon och kolla namn och pris.

• BROCCOLLI

Tack så mycket för era svar ! Jag har själv varit inne på eleven.se och det var där jag såg att det ju finns i mängder med utföranden, inte så käckt för en velpelle som mig,haha.

challe 1: Vad snällt av dig, vill du kolla det så får du gärna , tänkte ju inte på att jag skulle skaffa en plattång när jag satt på salongen, så typiskt mig!

• challe 1

Toni&Guy Tourmaline Narrow heter den såg att elevn hade den också. super bra. dessutom inte dyr. 500.

• BROCCOLLI

challe 1 skrev 2008-09-11 06:49:51 följande:

Toni&Guy Tourmaline Narrow heter den såg att elevn hade den också. super bra. dessutom inte dyr. 500.
    Åh, tack så mycket för att du ville kolla upp det åt mig ! Då ska jag ta mig en funderare, det var ju ett bra pris med. Kram
Svar på tråden Vilken plattång är bäst för kort hår?