Anonym (Jojo) skrev 2008-09-09 16:40:06 följande:
låter inte alls kul men i de flesta fallen har minskad sexuell lust en naturlig förklaring antingen vid sjukdom,läkemedel,för stort kaffeintag,cigaretter,alkohol vara bidragande orsaker.men i många fall kan det även relatera till att man inte känner sig uppskattad... får dålig självkänsla känner sig osexig..att hitta sin lust igen är tidskrävande... ni kan till börja med ge varandra komplimanger göra saker ihop bara ni två..därefter har ni testat att onanera tillsammans, köpt glidsalva på apotket...sexleksaker har även hört att rosenrot tabletter skall ha en uppiggande men även sexuellt uppiggande...
Ja ingen sjukdom eller kaffe eller något annat av det som du nämnde är det iaf inte eftersom sånt håller jag inte på med, är ganska ren av mig :)
Jag tror själv jag är less på samma sak...vi har ändå hållit ihop i över 4.5 år...och jag tror allt känns så bestämt och man vet vad som ska hända därför är det inge skoj längre..
Jo vi har testat sånt också...även rollspel och det funkar faktiskt men skulle man hålla på med sånt hela tiden skulle det ju tappa själva poängen också...Han säger att han inte har någon sexfantasi...jag har berättat mina och han har även låtit mig uppleva dem...så jag vet inte...vi har ett jätte öppet förhållande där vi kan prata om allt men jag kan inte bli kåt av mig själv eller ens tänka på sex.....jo jag har hört att rosenrot kan funka kanske man ska testa :P