• Anonym (hmm)

Jag kan inte bli kåt :(

Jag kan knappt ha sex längre jag känner ingen lust alls...och vi som försöker skaffa barn och jag kan inte ha sex...funkar ju inte så bra ihop...:/ Vi hade inga som helst problem förut att ha sex för då var jag alltid kåt...men jag satte i en p-stav och hade den kanske i 2-3 år och varit utan den nu sedan oktober 2007 men jag har ingen som helst lust....vad ska jag göra???

• Svar på tråden Jag kan inte bli kåt :(
  • Anonym

blir du inte ens kåt om du själv skulle kolla på porr?

• Anonym (jag)

Är så också. Vi försöker också skaffa barn och jag är inte ofta kåt. Vi har sex ändå för att det ska bli en bebis.

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2008-09-09 16:19:18 följande:
    blir du inte ens kåt om du själv skulle kolla på porr?
    Nää...jag blir ju tyvärr inte det :( Jag var super kåt förut men nu får jag "offra" mig så inte min kille ska lida för han saknar ju när jag var kåt...:/
  • Anonym (hmm)

Anonym (jag) skrev 2008-09-09 16:22:05 följande:

Är så också. Vi försöker också skaffa barn och jag är inte ofta kåt. Vi har sex ändå för att det ska bli en bebis.
    JO jag anstränger mig lite extra vid äl...MEN jag lyckas ofta *dumma mig* hitta ursäker att göra annat, även hur gärna jag än vill ha barn...så blir jag nästan äcklad av sex...och tänker på hur jobbigt det är...
  • Anonym

har du provat?
    alltså att ensamk kolla på porr,
    för OM du blir kåt då så e det ju inte så att du tappat förmågan att bli kåt.
    det e nog snarare så att du drabbats av den klassiska knulla för att skaffa barn spärren

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2008-09-09 16:30:00 följande:
    har du provat? alltså att ensamk kolla på porr, för OM du blir kåt då så e det ju inte så att du tappat förmågan att bli kåt.det e nog snarare så att du drabbats av den klassiska knulla för att skaffa barn spärren
    Jo jag har testat se på porr, och visst kan det funka ibland, men sedan när killen väl kommer hem så orkar jag bara inte...det känns så trist...Han är världs mest underbara kille...och jag älskar honom hur mycket som helst...och jag tänder på honom men sista året har jag haft svårt att ha sex med honom...för det känns så trist...därför blir jag inte kåt heller....

Och ja pressen att måsta ha sex för man ska få barn är jobbig
  • Anonym

alltså e det erat sexliv o pressen att ni har sex för att få barn som skapar det hela.

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2008-09-09 16:33:27 följande:
    alltså e det erat sexliv o pressen att ni har sex för att få barn som skapar det hela.
    Ja kanske, men ändå inte...eftersom vi bestämde att vi skulle börja försöka i juli detta år och vårat sexliv har nog varit sisådär i 1 år...Det är inte dåligt...för när jag väl har sex njuter jag verkligen av det...men att ta mig tid och ork...det är som när sex kommer på tal eller när han visar att han vill ha sex...tappar jag orken...och tänker bara på allt jobbigt...t.ex. man blir varm och kanske behöver ta en dusch...jag försöker hitta ursäkter att ha sex..och jag vet inte varför
  • Anonym

tycker du att ert sexliv är trist? , kanske ska ni prova att skaffa ett "SEXLIV" och inte bara ha sex.
    kanske bär du på hemliga önskemål som du inte sagt till din partner, kanske gör han detsamma, sen blir det ju roligt att prova på dessa fantasier för att ni har lust inte för att ni ska skaffa barn

• Anonym (Jojo)

låter inte alls kul men i de flesta fallen har minskad sexuell lust en naturlig förklaring antingen vid sjukdom,läkemedel,för stort kaffeintag,cigaretter,alkohol vara bidragande orsaker.
    men i många fall kan det även relatera till att man inte känner sig uppskattad... får dålig självkänsla känner sig osexig..

att hitta sin lust igen är tidskrävande... ni kan till börja med ge varandra komplimanger göra saker ihop bara ni två..

därefter har ni testat att onanera tillsammans, köpt glidsalva på apotket...
    sexleksaker

har även hört att rosenrot tabletter skall ha en uppiggande men även sexuellt uppiggande...

• Anonym (hmm)

Anonym (Jojo) skrev 2008-09-09 16:40:06 följande:

låter inte alls kul men i de flesta fallen har minskad sexuell lust en naturlig förklaring antingen vid sjukdom,läkemedel,för stort kaffeintag,cigaretter,alkohol vara bidragande orsaker.men i många fall kan det även relatera till att man inte känner sig uppskattad... får dålig självkänsla känner sig osexig..att hitta sin lust igen är tidskrävande... ni kan till börja med ge varandra komplimanger göra saker ihop bara ni två..därefter har ni testat att onanera tillsammans, köpt glidsalva på apotket...sexleksaker har även hört att rosenrot tabletter skall ha en uppiggande men även sexuellt uppiggande...
    Ja ingen sjukdom eller kaffe eller något annat av det som du nämnde är det iaf inte eftersom sånt håller jag inte på med, är ganska ren av mig :)

Jag tror själv jag är less på samma sak...vi har ändå hållit ihop i över 4.5 år...och jag tror allt känns så bestämt och man vet vad som ska hända därför är det inge skoj längre..
    Jo vi har testat sånt också...även rollspel och det funkar faktiskt men skulle man hålla på med sånt hela tiden skulle det ju tappa själva poängen också...Han säger att han inte har någon sexfantasi...jag har berättat mina och han har även låtit mig uppleva dem...så jag vet inte...vi har ett jätte öppet förhållande där vi kan prata om allt men jag kan inte bli kåt av mig själv eller ens tänka på sex.....jo jag har hört att rosenrot kan funka kanske man ska testa :P
  • Anonym

jag skulle oxå tycka att sex var trist om vi bara hade "vaniljsex" då hade vi nog båda tröttnat för länge sedan.
    nu har vi ett aktivt utvecklande sexliv där vi testar nya saker o han älskar att dominera o ibland förnedra mej o jag älskar när han gör det
    du säger att rollspel funkade ...klart man kan göra sånt nästan jämt behöver ju inte vara i stor skala.

Svar på tråden Jag kan inte bli kåt :(