• maximum

Tipsa varandra om fina saker!

Man hittar ju så mycket överallt. Kan vi inte dela med oss och tipsa varandra på fina babysaker. INTE barnvagnar mm det finns det så många trådar utav.
    Jag menar typ speldosor mobiler babygym eller söta saker som man vill ha...

själv tycker jag en retro barnvagnsleksak är häftiga dom i trä med djur på ett resårband. Nån som vet var man hittar en ny sådan?

• Svar på tråden Tipsa varandra om fina saker!
  • Blåklockan79

Bra tråd, jag letar efter en fin mobil till spjälsängen... Har köpt en lös arm och tre gossedjur på Ikea och gjort en engen, men skulle egentligen vilja ha något roligare, eller något man kan byta av med. tips mottaget tacksamt

• maximum

igår när jag kollade på nätet så såg jag en jätte fin mobil att hänga i taket. den var lite ovanligt.
    det var en jordglod med hus på i trä tror det var sol co hmåne som hängde runt jorden. men nu hittar jag den inte...

• ainisken

Måste bara få tipsa om denna söta napp burk från cult design, snygg och praktiskt! kunde inte motstå att köpa den till kommande lillebror

http://www.miasonline.se/se/default.aspx

dom 2 andra sidorna som inte syns på bilden pryds av en röd elefant och en grön katt...

♡♡ mamma till Saga 060405 ♡♡
  • maximum

jag gillar saker som ingen annan har. eller nästan ingen.
    tänkte köpa labans babygym tycker alla andra har bambinos den med grön lamm-blomma.
    nappburken var jätte söt

• Blåklockan79

Nappburken är jättefin, vill ha en sån om det är så att bebisen tycker om nappar, själv vägrade jag ju både napp och tumme när jag var liten så jag är rädd att den kommer att brås på mig, så jag vill inte köpa nappar och tillbehör innan. Har en napp som jag ska prova med först. Men det finns så många fina nappar så det är SÅ svårt att hålla sig

• doyoumind

Nappburken var såå söt

• maximum

har beställt grejer på alltibarn.se
    köpte barnvagnsleksakerna lilla anna och långa fabrorn.
    både den man sätter tvärsöver sufletten och en anna och en fabror som man hänger. blev lite dyrt men men

• Theo2006

Gick in o tittade pa nappburken, sa gullig sa jag bestallde en jag me :D

• ainisken

sen finns det att köpa lock både i porslin och trä till napp burken samt en bricka att ställa den på. vi har ett vitt porslins lock till våran. Man kan ju inte annat än älska den

♡♡ mamma till Saga 060405 ♡♡
  • Theo2006

det missade jag...lock skulle vara bra.

• angelcry

oj vilken bra tråd och tack snova för den länken. har letat överallt efter en fin vagnmobil

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
Svar på tråden Tipsa varandra om fina saker!