Kliar i hårbotten, tappar hår!?
Nej jag har inte bytt shampoo eller gjort nå annat me håret. Kliar hur mkt som helst..tappar mer än vanligt.
Nån mer??
:/
vad kan de vara?
Nej jag har inte bytt shampoo eller gjort nå annat me håret. Kliar hur mkt som helst..tappar mer än vanligt.
Nån mer??
:/
vad kan de vara?
låter som svamp, gå till vårdcentralen.
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m34754409.html
kika lite här, kan vara värt att prova. Hårbotten kanske helt enkelt är uttorkad.
Är du stressad, orolig över något? När jag är stressad får jag utslag i nacken och det ända som hjälper är att stressa av. I början trodde jag också det var svamp eller nåt liknande. Men som sagt det kommer bara under stressiga perioder det kanske är så för dig också.
är de svamp jag har då kanske har exakt likadant kliar som bara den! trodde de va mjöll först för det kommer massa vita "flingor" när man kliar men då är de kanske svamp då?! får kolla upp de!!
är extremt stressad just nu.. bra tack för denna tråden
kli i håret är oftast torr hårbotten!
varför får man de?!
jag är också stressad. Främst över min livs situation. sen prover jag tagit. Kliar så de blir sår för tusan. vad ska man köpa mot de nu då? måste man till läkarn först?
hehe de är lungt :) bara så drygt. kanske finns ngt på apoteket och köpa.. kan man behandla de fast man inte är säker på att de är svamp? jag tappar grymt mkt hår alltså... man kan göra de av svamp?
Jag far kliande harbotten av nastan alla shampoon utom "for kansligt harbotten" och oparfymerat shampoo fran Apoteket.
Har det med torrt harbotten att gora eller nagon form av allergi? Borde det inte klia av alla shampoon om det var torrt?
fungural eller nått sånt va? eller fungiral.. ja jag känner igen de där