Färgade linser som är "hela"?
Vart hittar jag färgade linser utan styrka och utan en rund ring i mitten av linsen? Alltså jag vill ha linser som är helfärgade, vet nån vart man kan få tag i dem på nätet? Tack
Vart hittar jag färgade linser utan styrka och utan en rund ring i mitten av linsen? Alltså jag vill ha linser som är helfärgade, vet nån vart man kan få tag i dem på nätet? Tack
Om jag fattar dig rätt så vill du inte ha hålet i mitten som är ofärgat? Hmm.. det tror jag inte finns för det måste vara ofärgat där annars påverkas ju din syn och blir den färg du har på linsen...
Lovely L skrev 2008-09-09 22:17:23 följande:
Hej... Jag har också haft såna linser, men jag va tvungen att beställa hos optikern, hittade inte de nån annanstans. Skriv gärna om du hittar de på nåt annat ställe...
Biocolor har färgade linser som är "hela", gå in och kolla på exempelvis lenses4net.se
va bra men de fanns inte utan styrka eller?
lensbuddy hade såna förut
Ok, ja där ser man. Jag har själv bruna ögon och det ser inte klokt ut när jag har mina blåa linser. Då ser man först pupillen, sen min egen ögonfärg och sen kommer linsen. Som tre ringar liksom...
Lovely L skrev 2008-09-11 15:54:33 följande:
Jag puffar denhär tråden, för jag är också intresserad.
Jag har provat Biocolor, men var tvungen att gå till en optiker. Vill inte vara så seriös, eftersom jag inte har synfel och bara vill ha linserna bid enstaka tillfällen.
Så om någon kan tipsa om "hela linser" så skulle jag bli glad.
De med genomskinlig mitt fungerar ju inte alls. När det blir ljust så att pupillen blir pytteliten så ser man ju inte klok ut.