• Almaz83

Val av skötväska?

Köpte begagnad barnvagn där skötväska inte följde med.
    Nu vill ja ha tips på en väska jag kan trivas med. Vad bör jag tänka på. Vill dock inte lägga ner massor med pengar.
    Oxå vill ja ju att den passar till vår svarta Emmaljunga

• Svar på tråden Val av skötväska?
  • DHF

Hej, jag har faktiskt aldrig haft nån skötväska och jag har klarat mig jätte bra. När vi skulle bort så tog jag bara en större handväska att lägga hans grejer i. Annars hade jag nån blöja och lite kex i underredet.

• Blåklockan79

Jag kommer att använda min träningsväska. På stadium finns det en som många verkar tycka är bra, kostar 299:- tror jag. Gå och kolla på riktiga skötväskor och se vad de ha och inte har i sig och kolla sen på vanliga väskor så kan du säkert hitta något liknande som passar dig och din plånbok. Skötbädd ehöver man inte ha, man kan stoppa i en vanlig handduk eller sittunderlag att byta på när man är ute...

• Nattviolen

Kan bara säga GR8X från Spacebabies. Lite dyr, men bra eftersom den även är en ryggsäck och att skötbädden "kommer fram" direkt man öppnar väskan. Går att hänga på barnvagnen, men jag hade min under, eller på ryggen.

• Caline

Har testat många under dessa två år, men senaste inköpet är en skip hop Dash som jag är supernöjd med. Den har framförallt många praktiska fack till allt man drar med sig ! Men den kostar ju tyvärr en del...
    Lycka till i dit sökande!

• Alyzzah

vi har köpt/beställt en skötväska från Graco i färgen svart. Fanns i rött/brunt, turkos/blå, limegrön/brun m.m.
    Kostar endast 299:-
    Ingår skötdyna och en "plastburk" där man kan ha våtservetter i antar jag.
    Fanns även "clips" för lättare upphängning på vagnen.
    Tycker skötväskor är så dyra annars. Denna ska vi ha till en brio-vagn.

Svar på tråden Val av skötväska?