hormonrubbningar?
har under de senaste månaderna haft sådan värk både vid ägglossning och mens, vid ägglossning har värken varit så pass att jag blivit tvungen att lägga mig ner värre smärta än när jag drabbades av blindtarmen.
fick i alla fall i augusti mens som vanligt brukar vara i ca tre dagar och komma måttlig mängd. hur som helst denna gång när jag kom till dag tre så fullkomligt exploderade det ut mens har aldrig sett på maken, det gick igenom binda och byxa, detta fort. i två dagar sedan kom det svarta klumpar i två dagar, sedan ingenting i en dag,
sedan kom mens tillbaka och det har pågått enda tills nu dock sparsamma normala blödningar med en dag i mellan ungefär för att sedan ta fart igen, har hela tiden haft mensvärkar. förra veckan fick jag komma ner till vårdcentralen där gyn undersökte de mig endast fick ej ta blodprov eller nåt sånt har känt mig väldigt trött och dåsig. där konstaterade de att jag hade hormonrubbning tydligen vanligt, jag fick med mig medicin som skulle ätas i fjorton dagar som skulle stoppa blödningarna, mensen slutatde dagen efter jag tagit första pillret det kom endast bruna flytningar med blodflagor i urinet
när jag ätit pillrerna i fem dagar och varit mensfri i fyra dagar så pluff jätte mens igen,
har nu ont i nedre delen av magen som bara den
ska jag söka läkare igen eller är detta något som är vanligt?
någon som haft liknande?
inget att oroa sig för?
tacksam för svar