• Bruce

Glid och massage med värmande effekt

Vill göra det extra skönt för oss (och mig själv) och letar efter någon olja eller glidmedel som gör att det pirrar lite extra. Måste kunna användas "invärtes".

Några tips?

• Svar på tråden Glid och massage med värmande effekt
  • Michisen

Durex Play Heat Lube.
    Har för mig att det till och med finns att köpa på Apoteket. Går utmärkt att använda invärtes då det ju är ett glidmedel.
    Finns också en Durex Play Tingle som pirrar - men den är kylande och "Pirrig".

Massageoljor som är värmande ska däremot inte användas invärtes - då får man vara obekväm och ha flera flaskor vid sängen.

• timri

Har en olja som heter Invit (naturell). Den blir varm när du masserar och varmare när du blåser, slickbar.

• Bruce

Apoteket here I come! Eller, jag kan kanske vänta tills i morgon.

• Anonym (me)
    Bruce skrev 2008-09-09 21:38:16 följande:
    Apoteket here I come! Eller, jag kan kanske vänta tills i morgon.
    Haha, ja de lär väl ha stängt nu. Så det är nog bäst att vänta till imorgon om du inte ska bryta dig in där Men vi har durex värmande och själv tycker jag inte att det blir så där jätte mycket värmare av den. Vi har dock mäst använt den på honom och inte precis vid vaginalt sex eller på mig. Men det har hänt att vi haft på den på honom först och sedan haft sex vaginalt! Men då har jag inte känt ngn direkt skillnad...

En liiite kul parantes är att när jag var på apoteket för ngn månad sedan med barnen för att handla clarityn så fick sonen syn på en sådan flaska med durex värmande glid. Hämtade och kom springandes med den i handen samtidigt som han ropade "mamma en sådan har vi ju hemma"
Svar på tråden Glid och massage med värmande effekt