• Anonym (när)

När ha sex första ggn med varandra?

Har tänkt en del på det här när man "ska" ha sex med varandra första gången.

Alltså, när man dejtar någon som man vill ha ett seriöst förhållande med. Båda vill alltså samma sak, ha något seriöst med varandra.

Personligen har jag inte sex med killen föränn man är så passa seriösa att man i princip är tillsammans eller föränn man blivit tillsammans. Det känns bäst så när man faktiskt är ute efter något seriöst. Lixom skönt och spännande att få ha den biten kvar ett tag, att man går och är lite nyfikna på varandra. Man har ju all tid i världen till det då :) Sedan känns det också bra eftersom man då visar att man ser seriöst på det hela och inte bara som att man träffar varandra för sköna stunder.

När hade ni sex med er partner första ggn? Första ggn ni sågs, under tiden ni dejtade eller när ni blivit tillsammans?

• Svar på tråden När ha sex första ggn med varandra?
  • kaminos

Jag och min fru hade det efter en vecka.

• saltflingan

Vi hade sex första gången på vår andra dejt, men det var inget vi hade räknat med. Herregud, jag hade inte ens rakat benen! Var tvärsäker på att det inte skulle bli något, men situationen ville annorlunda. Dejten fortsatte i 4 dagar och på kvällen mellan dag 3-4 så hade vi snacket och blev tillsammans.

Fast att det var seriöst visste vi redan första gången vi pratade med varandra på nätet. Föll för hans personlighet innan jag träffade honom irl.

• Anonym (:-))

Det var nog först efter att vi varit tillsammans i ca 2-3 månader som vi hade sex första gången. Första månaden hade vi inte sex, men började sedan försöka få det att fungera iallafall. Kan ju meddela att killen inte var speciellt glad över att det tog så länge innan vi hade sex. Men va fan, jag var oskuld! Är fortfarande tillsammans med honom än idag, 3 år senare. :D Jag 20, han är 23 och hade innan vi träffats haft förhållanden.

OM det av någon anledning skulle ta slut så skulle sexet inte dröja till 2-3 månader i nästa förhållande. :P

• Anonym

när vi hade vart ihop i 3 månader, så det blev av i vår nya lägenheten första natten..

• Anonym (Gammal)

Mellan min man och mig tog det 1v.
    Men sedan har man ju haft dessa one night stand i ungdomens år.

• Anonym

Vi hade förhållande snacket redan första veckan vi blev tillsammans för båda var ute efter ett seriöst förhållande ,och det klickade 2-3 gången vi sågs som vänner =) ( vi sov ihop och bara höll om varann några gånger innan vi kysstes för första gången)
    Sen hade vi sex ca 2 .2,5 veckor in i förhållandet, nu har vi vart tillsammans i över 6 år och väntar vårat först barn underbart Räcka ut tungan

• Anonym (Gammal)

Ska väl säga jag med då att vi är fortfarande tillsammans efter 11år. Så bra var han

• Anonym (oops)

Jag och min pojkvän hade sex första kvällen, vi kände dock till varandra innan, gemensamma bekanta och så. Så det var inte en vilt främmande människa jag hoppade i säng med.
    Men jag är glad att jag fick provköra lite innan vi bestämde att vi var ett par Ibland kan sexet vara en KATASTROF, och det är inte alltid det går att bryta dåliga mönster hos män när det gäller sexbiten.

• aihpoz

Vi hade varit tsm i 1mån innan vi hade sex..

När 1+1 blir 3
  • Anonym (Camilla)

Efter 1 vecka så small det.

Känns det rätt och man håller på att kåta ihjäl varandra så är det lika bra att ha sex

Svar på tråden När ha sex första ggn med varandra?