thatisgreat skrev 2008-10-22 16:49:50 följande:
Haha, hon kommer bli överlycklig även om det inte råkar bli en apa;PNu när jag har vant mig vid att inte veta så börjar det kännas okej. men vi hade gått i flera månader med tanken på att få veta könet vid ultraljudet så det kändes lite hårt när det helt plötsligt inte blir så ;P Jag jobbar på pressbyrån. Inget kanonjobb men jag trivs som sjutton!Vad gör du hela dagarna när du är hemma ? Jag blir så rastlös, i och för sig så bär jag inte på lika mycket och är inte så trött heller (än). Kanske bara skönt att få vara lite? Absolut! det vore hemskt trevligt. Men bara om du orkar. Det är ju snart dags för dig ;D
Pressbyrån är väl helt okej! Alla jobb är ju jobb
Jag tar det ganska lugnt. Man tvättar lite, städar lite, ser en film, träffar någon kompis. Det är ju ändå "bara" 15 timmar i veckan då jag är själv. Annars är ju lilltjejen hemma och då har man ju alltid fullt upp!

Ikväll ska jag gå på bio. Premiären av High school musical 3!!!

Wiie *haha*! Måste strax köra då den börjar vid 18.30. Ska bli superskoj och skönt att komma ut en kväll och göra något! Man måste verkligen planera in saker så man slipper den där tråkiga väntan på bebis
Hur och när jobbar du då? Om vi ska planera en fika? Jag kan tisdagar, onsdagar och torsdagar mellan 9-14 fram till bebis kommer. Och även vissa dagar efter 16
Dags att pysa!