billig ridutrustning men vart?
tänkte ev köpa stövlar byxor hjälm till en 5åring men hööks så dyr
finns det nån annan billig?
tänkte ev köpa stövlar byxor hjälm till en 5åring men hööks så dyr
finns det nån annan billig?
titta på ÖB - dom säljer riktigt bra ridsaker.
Jag jobbar själv på ridskola o jag köper mina egna privata ridkläder o saker på ÖB.
Öb, börjes, granngården
ÖB har ofta svårt med storlekar tycker jag...
Gekås!
Granngården har en bra hjälm för 199 kr!
grand-prix.se/info_pages.php
www.tahorseware.se
www.borjes-tingsryd.se/
Postorder på
www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra&wts.ACTION=loginguest&p=k
hej! ridbyxa är inget krav. sko- stövel spelar ingen roll i 5 års ålder.. sko är varmare på höst/ vinter..
det säljs mkt fina beg barn rid saker på blocket.se
hastnet.se
hjälm finns för 300kr på hööks tror ja och även öb, rek hööks där då du kan få hjälp av personalen att passa ut en.
lycka till=)
vanliga gummistövlar funkar väl oxså el?
de flesta ridskolor har godkännda hjälmar att låna, just eftersom barnen växer, kolla med ridskolan hur deras säkerhetsutrustning ser ut.
Jag har ett par lilla ridbyxor som ska säljas. Kan kolla storleken på dom om du vill.
om dom rider ute på vintern vad är lämpliga kläder då? kan man ha vanlig vinter overall el jacka och byxa?
Kollade på ridbyxorna och det är L för barn. Så dom blir nog för stora.
På vintern så kan man ha termoridbyxor. Jag har personligen aldrig gillat sånna. Jag har knappt långkallingar under ridbyxorna på vintern.
eko (gamla ekohallen) köpte jag all min ridutrustning när jag red, förutom hjälm och skyddsväst. Öb har också en del och framför allt börjes i tingsryd, bra saker som är billiga, finns postorder.
Kan man inte höra på ridskolan? Sätt upp en lapp o köp begagnat kanske? Eller blocket? När det rör sig om barnkläder växer de snabbt ur och hinner inte slita så mycket på kläderna?