• Anonym

Har du erfarenheter av Quranten i Umeå?

Hej..
    Jag undrar om du varit på Quranten i Umeå genom utredning via Försäkringskassan & hur det gick & om det upplevdes bra för dej?
    Vore jättetacksam för svar!

• Svar på tråden Har du erfarenheter av Quranten i Umeå?
  • Anonym

*puffar upp* Hoppas på svar

• Anonym
    kjempejente skrev 2008-09-10 17:29:48 följande:
    Min son gick på utredning på Quranten och vi tyckte dem var jättebra!
    Tack snälla för ditt svar. Vad innebar det för honom..vad kom dom fram till? Vet du hur länge han var där? Många frågor blev det nu Svara på det du känner att du vill.
  • kjempejente

Han skulle utredas om han hade en tal o språkstörning eller en utv.störning. Han var dit 3-4 ggr á 2 timmar och sen fick vi som föräldrar komma dit och ta del av resultatet.
    Dom var jättebra! Svarade sakligt och tydligt på våra frågor.

• Anonym
    kjempejente skrev 2008-09-10 18:51:34 följande:
    Han skulle utredas om han hade en tal o språkstörning eller en utv.störning. Han var dit 3-4 ggr á 2 timmar och sen fick vi som föräldrar komma dit och ta del av resultatet.Dom var jättebra! Svarade sakligt och tydligt på våra frågor.
    Okej då förstår jag. Vad roligt att höra att ni fick ut ngt bra av det hela. I mitt fall gäller det en utredning av arbetsförmågan. För att se om det finns möjlighet till återgång i arbete och i så fall i hur stor utsträckning.
  • Anonym (Anonym)

Min erfarenhet är att de dras tveksamma slutsatser som de inte har täckning för och presenterar det som guds sanning, beroende på om det är till fördel för den som betalar eller inte. Jag skulle hellre lita på en bedrägeridömd fånge än Quranten. Jag vet varför de sägs ha ett gott ryckte, de gynnar alltid den som betalar för utredningen. Om jag visste vad jag vet idag då, sp hade jag anmält var enda en av dem som hade med min utredning att göra. Passa dig för den firman.

• Anonym (r)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-13 10:01:54 följande:

Min erfarenhet är att de dras tveksamma slutsatser som de inte har täckning för och presenterar det som guds sanning, beroende på om det är till fördel för den som betalar eller inte. Jag skulle hellre lita på en bedrägeridömd fånge än Quranten. Jag vet varför de sägs ha ett gott ryckte, de gynnar alltid den som betalar för utredningen. Om jag visste vad jag vet idag då, sp hade jag anmält var enda en av dem som hade med min utredning att göra. Passa dig för den firman.

Samma person som lämnat inte en men två recensioner på hitta.se?
  • Anonym (r)

Märkligt att det knappt verkar existera online dock

Svar på tråden Har du erfarenheter av Quranten i Umeå?