Har erat barn fastnat för en speciell låt?
Min son är 1 år och älskar låten My Cool med Adam Tensta :D
Min son är 1 år och älskar låten My Cool med Adam Tensta :D
Mina söner går och trallar på Lena PHs låt: det gör ont
Min går och sjunger på Die Mauer - Ebba Grön. (3år på fredag)
ja tösen har fastnat för Crazy frog!!
fast vet inte om det kan kallas låt hon gillar alla låtar han är med på, så om hon fick bestämma skulle hans skiva gå jämt här
fogel roger dansar hon å skrattar till när man spelar den (laser inc)
Ja.... min man gjorde misstaget att sätta på en Markoolio-skiva en gång. BIG MISTAKE!! Nu kan dottern (3,5) ALLA utantill, typ
Sonen som är 4 månader gammal börjar skratta hysteriskt varje gång man sjunger "O store Gud" för honom. Fråga mig inte hur det kom sig att jag sjöng den för honom, är inte ett dugg religiös men nu älskar han iaf när man sjunger den. Och man ska ta i ordentligt när man sjunger refrängen, då kiknar han nästan...
Inser att han är rätt mycket yngre än andra barn i den här tråden, men ändå...Kommer det att sluta med att han går runt och sjunger frälsissånger sen när han blir äldre?
Hihihi...så himla kul :D
Min dotter älskar Depeche Mode (pappa har lärt henne ) hon brukar sitta och sjunga med i låten "Everything Counts". Hon är 2,5 åt.
Min son är 2 år och 3 månader. Vi har en balndskiva med div barnlåtar, och bl a I en rosa helikopter med Peaches. DEn fastnade han för, av något anledning...