• Mamasita 07

Har erat barn fastnat för en speciell låt?

Min son är 1 år och älskar låten My Cool med Adam Tensta :D

• Svar på tråden Har erat barn fastnat för en speciell låt?
  • Joss79 nr 2

Min går och sjunger på Die Mauer - Ebba Grön. (3år på fredag)

• sapo

ja tösen har fastnat för Crazy frog!!

fast vet inte om det kan kallas låt hon gillar alla låtar han är med på, så om hon fick bestämma skulle hans skiva gå jämt här

Älskar er, Pontus, Freja (20/9-06) & Tor (20/8-08)
  • vildamamma

fogel roger dansar hon å skrattar till när man spelar den (laser inc)

• Linda1976

Ja.... min man gjorde misstaget att sätta på en Markoolio-skiva en gång. BIG MISTAKE!! Nu kan dottern (3,5) ALLA utantill, typ

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Xay1de

Sonen som är 4 månader gammal börjar skratta hysteriskt varje gång man sjunger "O store Gud" för honom. Fråga mig inte hur det kom sig att jag sjöng den för honom, är inte ett dugg religiös men nu älskar han iaf när man sjunger den. Och man ska ta i ordentligt när man sjunger refrängen, då kiknar han nästan...

• Xay1de

Inser att han är rätt mycket yngre än andra barn i den här tråden, men ändå...Kommer det att sluta med att han går runt och sjunger frälsissånger sen när han blir äldre?

• Mamasita 07

Hihihi...så himla kul :D

• häxvrål

Min dotter älskar Depeche Mode (pappa har lärt henne ) hon brukar sitta och sjunga med i låten "Everything Counts". Hon är 2,5 åt.

• Veladis

Min son är 2 år och 3 månader. Vi har en balndskiva med div barnlåtar, och bl a I en rosa helikopter med Peaches. DEn fastnade han för, av något anledning...

Svar på tråden Har erat barn fastnat för en speciell låt?