• Torpedo

Halsinfektion av "styggt" oralsex?

Ursäkta den kryptiska rubriken, men... när jag slickar min flickvän bakifrån brukar jag ibland ta en runda kring hennes, eh, rumphål också... (det är så svårt att låta bli när man blir kåt). Nu senast råkade jag ut för en halsinfektion strax efter att jag ätit hennes lilla rumpa. Det har hänt en gång tidigare också. Kan man bli förkyld av att äta på fel ställe? Någon annan som upplevt det?

• Svar på tråden Halsinfektion av "styggt" oralsex?
  • Anonym

du kanske bör kolla om du har fått hiv?

• Anonym (blessed)

Förmodligen inte förkyld, men magsjuk eftersom du får i dig avföringsbakterier.

• Anonym

Det är så mkt bakterier så ja det e klart att du kan få infektioner. jag fick halsbuld, en svårartad av att ha sugit av min kille. sen visst har jag haft problem med halsen sen tidigare och har inte det bästa immun försvaret.

• Anonym (blessed)

förkylning beror på virus, inte avförongsbakterier.

• Decnet

Du kan faktiskt få något som kallas fekalomförgiftning om du pysslar alldelles för radikalt med det.. Känns som halsfluss och blir röd som satan i halsen.. Det är inget farligt utan avhjälpes med pencillin som alla andra infektioner... Men av hygieniska själ bör du nog undvika att "äta" där.. Slicka för ren njutning, men vettefan om att käka eller vad-du-nu-än-gör är så nyttigt i längden.. det är juh ändå trotts allt "slaggprodukter" som lämnar kroppen..

Svar på tråden Halsinfektion av "styggt" oralsex?