• Nats

Någon som vet???

Någon som vet vart man kan köpa brösttejp i Stockholm? Har varit överallt, h&m,twilfit.lindex och många mer, men hittar inte.
    Någon som vet?
    Är dem någon bra? Har hört att dem är ganska dåliga.
    Och om man inte hittar vad kan man ha då? Tejp från apoteket?
    Snälla hjälp mig!! =)
    Nats

• Svar på tråden Någon som vet???
  • Domicha

frågade du inte på Twilfit? de kan skicka dig vidare har jag för mig, de har koll på sånt där

• Nats

Nej har inte frågat....nämligen jag är bjuden till ett bröllop.Den är nu på lördag...så jag har lite tid på mig.
    Har du någon ide vart det finns?
    Tack

• Domicha

jag har inte den blekaste, men om jag skulle söka skulle jag nog börja på twilfit och höra med dem, då är det lite kvalite oxå =)

• Domicha

jag har inte den blekaste, men om jag skulle söka skulle jag nog börja på twilfit och höra med dem, då är det lite kvalite oxå =)

• Domicha

• Domicha

tejp som gör att man kan skippa bh under väldigt uringade linnen eller ärmlöst =) väldigt snyggt men jag undrar om det håller för tunga bröst

• AMA68

Hmmm... Kan vara en anledning till att jag aldrig hört talas om det kanske?
    Men hur använder med det då?
    Vad har det för funktion? Lyfta? Hålla fast?
    Kan ju inte vara för att dölja "stiff nipples" för då räcker det ju med kirurgtejp eller plåster...

• Domicha

hahha ja visst, kirurgtejp, näe det är för att få dem lite på plats,lite snyggare. har själv aldrig använt det heller men jobbat med modevisning så det är därifrån jag vet det bara.

• AMA68

Oho-kidoki. Anade väl detta men frågvis som man är...

Tack för hjälpen!!

Svar på tråden Någon som vet???