• Ella Mia

ELLOS möbler - någon som köpt?

Ja är det någon som köpt möbler från Ellos?

Jag tycker de verkar ha en del rätt fina grejer, men lite osäker på kvaliten.

Någon som handlat möbler från Ellos? Vad tyckte ni?

Här är två skåp jag är sugen på. Vad tror ni om dem:

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&ProductId=195626&ArticleId=661533&VariantId=1971903

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&ProductId=176686&ArticleId=650457&VariantId=1725879

• Svar på tråden ELLOS möbler - någon som köpt?
  • Ella Mia

Någon måste väl köpt möbler från Ellos?

• Mamma Tess

japp jag har. gick inte att öppna dina länkar så såg inte va du ville köpa men jag har köpt en tv bänk och skåp ovanför tv:n
    kvaliten är okej. som ikea. man får va man betalar för

• Karin och Matilda

Hej!

Jag har köpt ett matbord från Ellos, Har inte fått det än, dom skulle leverera det imorgon.
    Men hittils har det väl funkat sådär, fick ingen ordersbekräftelse, stod inte på min sida att jag beställt det och när jag mailade för att fråga om beställningen gått fram så fick jag inget svar.
    Visste alltså inget förräns det kom ett brev på posten att det hade kommit.
    Men å andra sidan så verkar det ju som om det kommer imorgon, det ser snyggt ut och det var billigt...
    Kvaliten kan jag ju säga så mycket om, inte mycket hjälp du fick av mig

Tyvärr funkar inte dina länkar.

• hej att

Sambon har en soffa därifrån...

Vad är det för möbler då?

• CosmicCat

Jag har en TV-bänk från Ellos och en matta och det är OK kvalitet på grejorna, men inte mer.

• Fru KM

Vet några som köpt möbler därifrån, soffbord, tvbänk, och dom är nöjda. Som ikea, enda skillnaden är väl att inte hela Sveriges befolkning har möblerna

• Myriz

När jag var liten fick jag ett bord av min mormor från ellos. Ett lågt bord som man kan öppna och ha grejer i. Det användes flitigt av mig och finns fortfarande kvar i släkten. Var faktiskt jättebra kvalite på det.

Jag tycker vitrinskåpet var sjukt snyggt!
    (man kan justera länkarna så man hamnar rätt

Tala gärna om här vad du tycker sen om du handlar.
    Lycka till!

• Ella Mia
    hej att skrev 2008-09-11 00:05:24 följande:
    Sambon har en soffa därifrån...Vad är det för möbler då?
    Ett vitt vitrinskåp i lantlig stil och ett litet fyrkantigt skåp med asiatisk-inspirerat beslag, som jag skulle vilja ha dvd och förstärkare i.
Svar på tråden ELLOS möbler - någon som köpt?