• flaxa

Knorr barnvagn. Berätta vad du tycker!

Har du en knorrvagn? Är det ett nytt märke? Vad tycker du om vagnen? Skulle du rekommendera andra att handla en knorr?
    Jag har blivit erbjuden att köpa en beg. till bra pris, men har aldrig hört talas om märket.
    Berätta vad du tycker om din vagn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-11 10:06
    ///OBS///
    Detta inlägg hamnade fel. Har bett FL ta bort det. Inlägget är flyttat till 'Barnvagnar'

• Svar på tråden Knorr barnvagn. Berätta vad du tycker!
  • ida 06

Knorr heter Cangoo nu. Tror att de ändrade namnet 2007.
    Vi har en Knorr 2006:a. Är supernöjd. Bra att köra. Enkel att vända handtagen på så barnet kan åkaframåt eller bakåt... Vi är helnöjda.

• Apanda

Knorr heter inte Cango utan Knorr. Knorr barnvangar har ett flertalet modeller bland annat en som de kallar ALu fly S som jag beställt, den är cacao färgad, Knorr har flera olkika modeller vet inte vad alla heter jag fastnade för Alu Fly S, supersmidig vagn som man dessutom kan använda förvaringen under vagnen utan att hålla på och knöggla och trassla in skötväskan eller matkassen. får den om en vecka.

• ässklingen

Jo, Knorr heter Cangoo nu.... Vi har en Knorr Nizza -04 och en Knorr Nanny -05. De är jättebra! Lite tyngre variant, så ska du typ åka bil varje dag o lasta in barnvagnen där så är det nog bättre med en lättare modell, men annars är dem superbra. Ett tips förresten: Kolla noggrant så att vagnen inte "drar snett" innan du köper den. Jag åkte på den niten när jag köpte begagnat förut. Jätte irriterande.
    Lycka till!

• Twilight

Knorr heter Cango nu ja! (Iaf i Sverige)
    Jag har haft en Knorr -03 och nu en Cango -08 och är jättenöjd, supersmidig att vända handtaget på, bra "varukorg"

KANON

♥Familjen♥
  • Heeleena

Jag hade en först, men den kändes så stor och klumpig. Jag fick problem med handlederna efter 2.5 månad, tungt att trycka ner för att vända jämt. Så bytte vid 3 månader till annan vagn.

Svar på tråden Knorr barnvagn. Berätta vad du tycker!